vijandige sfeer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 17:35

sallandval schreef:
Nou zit mijn man ook op fora waar ik wel eens meelees... zeker ze kunnen absoluut discussieren! Maar je ziet het ze minder persoonlijk aantrekken (in het ene topic vijanden en in een ander de beste vrienden zie je meer op gitaar of motorfora dan op bokt bv). En het grootste verschil: ze zeuren niet over dat de sfeer niet goed zou zijn.

Maar dat heb ik ook. In het ene topic kan ik met een bokker niet door 1 deur en in het andere topic geef ik diezelfde bokker volmondig gelijk.
En ik denk nou niet dat ik daar nu een uitzondering in ben.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 17:36

Gini schreef:
sallandval schreef:
Nou zit mijn man ook op fora waar ik wel eens meelees... zeker ze kunnen absoluut discussieren! Maar je ziet het ze minder persoonlijk aantrekken (in het ene topic vijanden en in een ander de beste vrienden zie je meer op gitaar of motorfora dan op bokt bv). En het grootste verschil: ze zeuren niet over dat de sfeer niet goed zou zijn.

Maar dat heb ik ook. In het ene topic kan ik met een bokker niet door 1 deur en in het andere topic geef ik diezelfde bokker volmondig gelijk.

Ik heb dat inderdaad ook erg vaak.

Gaby89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 17:42

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 18:48

Geryon schreef:
Ik heb dat inderdaad ook erg vaak.

Ik ook hoor, maar je ziet ook wel bokkers die al allergisch reageren als een bepaald iemand iets zegt zonder dat je snapt waarom.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 20:45

Gini schreef:
sallandval schreef:

Dat heb ik ook vaak, "no hard feelings" als ik het niet eens ben met iemand wil dat niet zeggen dat ik die persoon niet zou mogen of in een ander topic niet mee eens kan zijn. Al zijn er ook echt wel een paar mensen waar ik het gewoon nooit mee eens ben :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 20:53

Fiffill schreef:
Gini schreef:

Dat heb ik ook vaak, "no hard feelings" als ik het niet eens ben met iemand wil dat niet zeggen dat ik die persoon niet zou mogen of in een ander topic niet mee eens kan zijn. Al zijn er ook echt wel een paar mensen waar ik het gewoon nooit mee eens ben :')

O:)

Haha nee de laatste tijd zijn we het wel wat vaker met elkaar eens!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 12:34

Haha, wij zijn het best vaak oneens inderdaad. :Y)