Je eerste bokt bericht?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Re: Je eerste bokt bericht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 15:38

Dit is beschamend...:D

Seven schreef:
wat vinden jullie en wie heeft dit een vos kleurig paard met een redwood hoofdstel en zadel als jij zo'n kleur hebt laat het weten ben zo benieuwd hoe het lijkt want ik heb een merrie van gribaldi een vos en heb gisteren een zadel gezien die ik heel mooi vond maar een redwood ik vind de kleur heel mooi maar lijkt dit please laat je horen :D

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 15:39

Seven schreef:
Dit is beschamend...:D

Seven schreef:
wat vinden jullie en wie heeft dit een vos kleurig paard met een redwood hoofdstel en zadel als jij zo'n kleur hebt laat het weten ben zo benieuwd hoe het lijkt want ik heb een merrie van gribaldi een vos en heb gisteren een zadel gezien die ik heel mooi vond maar een redwood ik vind de kleur heel mooi maar lijkt dit please laat je horen :D

Geweldig!

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 15:40

Mijn god ik hou nu al van dit topic! Geweldig idee :P

Mijn eerste bericht is eigenlijk heel netjes x) Komt uit 2009.

Citaat:
Ik heb sinds kort een draver als verzorgpaard. Ze is hartstikke rustig in de draf en wordt ook al nagefelijk. Alleen als ik probeer te galloperen lukt dit niet. Volgensmij kent ze de hulpen namelijk helemaal niet... Ze probeert alleen maar onder mijn drijven uit tekomen door te bokken.
Hoe leer ik mijn verzorgpaard de hulpen voor de galop aan? Beginnen aan de longeerlijn?

Alvast bedankt voor het antwoord!!

Snorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 15:41

Citaat:
"]OMG HET IS HEM ECHT! DE SOKJES KLOPPEN, DE BLES KLOPT ALLES! IK ZAL ZO EVEN EEN FOTO POSTEN!!

Hier is de foto: de bles klopt precies!

Dit was in een opsporing verzocht topic hahaha :')

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 15:46

Wel grappig dat ik nu ook een Gribaldi heb met rood bruin tuig ben niets veranderd daarin :=

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 15:49

Even zoeken hoor :

Citaat:
vet mooi paardje!

Was waarschijnlijk om aan die 25 nuttige berichten te komen :)
Laatst bijgewerkt door JuliaKamm op 19-10-13 15:52, in het totaal 1 keer bewerkt

R0oszs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 15:50

ik rijd dan in de binnenbak of ga rondj over de weg als het niet regent

in het topic, waar rijd je als de bak te nat is oid :+ Valt mee..

lisantjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 22:30

Haay :D ik zoek ook al een hele tijd naar infrmatie naar moses van `t ruitersgat me paard (wendy) heeft hem namelijk als vader en ik zou graag willen weten wat voor type hij is :P *D :o
dus ik hoop dat als je wat meer informatie weet te vinden dat je mij dan zou kunnen inlichten ik weet overgens allen dit:

dat hij 5 was toen hij wendys moeder winnie dekte en dat hij 6 was toen hij wendy kreeg
als tie nu nog niet dood is (wat ik dus ook niet weet ) is hij 32.
geboortedatum :1977
stokmaat:1.43

de eigenaar is onbekend

- In een veel te oud topic in 2009, toen was ik 12. Heb wel nog ergere berichten

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 22:38

Stipje ga ff zoeken
Citaat:
op de manege de roosberg kan het ook er zijn vershilende activiteiten e.p meenemen is mogelijk je krijgt volgens mij 200 euro per week.

zondag komen ze aan
maandag hebben ze uitdelen van de pony's/paarden en les
dinsdag: weet ik niet meer
woensdag: zwemmen
donderdag: dagtocht en les denk
vrijdag: weet ik ook niet meer wel s'avonds bonte avond
zaterdag: wedstrijd (dressuur) middag eten en naar huis

je hoeft niet te koken of zo

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 23:13

ThinkAgain schreef:
Ik heb zo'n verhaal al eens eerder gehoord. Als Amber ruzie heeft met de eigenaar van de pony, kan het ook zijn dat deze hem met opzet ergens anders heeft geplaatst. Mijn vriendin is het ook eens gebeurd, maar die heeft haar verzorgpony in de buurt in een ander weiland teruggevonden. Dus misschien moet Amber eens in de buurt in de weitjes rondkijken ;)

valt me mooi nog alles mee! :D

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 09:51

haha , jij was goed zeg !
toen gebuikte je nog hoofdletters.
je bent er zelfs op achteruit gegaan :D

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 10:45

hahaha nou dankjewel :+ is wel zo hoor, vroeger was ik heel netjes met m'n hoofdletters en leestekens. Nu heb ik altijd zoiets van, ze begrijpen me toch wel :+

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 10:53

ik ook :=

joann123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 12:01

Ik had vroeger een ander acount maar twee berichten geplaats want moest voor school een lampion maken
En moest vond ik een paard zijn
Ik had geen tijd voor 25 post ging ik het maar op www zetten mogt niet gesloten ging ik alemaal mensen pb of hun het wouden doen helemaal ruzie met de mods

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 14:03

Mijn bericht was van 31 maart 2007, gezien mijn leeftijd toen vind ik het helemaal netjes :') word nog slordig op m'n oude leeftijd ook :(:)

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 21:26

Awhg mijn eerste bokt bericht was een bericht over mn oude verzorgpony, paard van een vriendin van mij. Die was al zo oud en ik wilde daar allemaal tips over weten.
(was op 19-01-09 )

Oh en ik zette overal; ''xx'' onder :')

Eigenlijk val ik nog best mee, ik had het erger verwacht haha :')

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 21:27

Dat valt inderdaad wel mee. Ik kwam er een tijdje terug een tegen die onder ieder bericht iets neerzette in de trant van 'suuuuper bedankt lieve Bokkertjes, ik hou van jullie allemaaaaaaaaaaaaaaal <3 '

:')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 21:31

Ik begon steeds met heey! Waren een paar zielige bokkers die dat respectloos vonden, maakten er echt een heel probleem van. Wauw dat ik verder ben gegaan op bokt zeg :')

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 21:31

hahah ja ik zit nu ook even verder te kijken en heb soms echt overdreven enthousiaste reacties geschreven :') of juist boze hahaha

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 21:36

Ik vind het juist verbazingwekkend dat ik overal zo goed mee wegkwam := Heb in het begin soms wel behoorlijk fel en soms ook best onbeschoft gereageerd op topics. Weet nou alleen niet meer of dat ook al onder deze naam was, er zit nog ergens een account van mij verstopt geloof ik... Van laaaaang geleden. Ik heb er nooit wat over gehoord, die reacties dan :')

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 21:42

Ach bokt kan ook best onbeschoft zijn soms hoor. Zeker als je ziet hoe sommigen op jongere meiden reageren.

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 21:48

Citaat:
vHOE BOOS WIL JE ME HEBBEN!!!!!! aLS IK ZE ZIE JONGE,, IK ZWEER HET JE,, IK LAAT HUN VOELEN,, PRECIES ZOALS ZIJ DAT PAARD HEBBEN BEHANDELD! OF HARDER,, IK WOR HIER ZO PIS NEIDIG VAN!!!! IK KAN DIT NIEJ HEBBEN.. DOODSTRAF IS ERG WELKOM BIJ DIT SOORT ZAKEN!!!

Hahaha ik ga stuk! :') _/-\o_

Wat een leuk topic! :)

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 21:51

ThinkAgain schreef:
Ach bokt kan ook best onbeschoft zijn soms hoor. Zeker als je ziet hoe sommigen op jongere meiden reageren.

Haha klopt. Ik probeer het wat af te leren, soms is het verleidelijk om mee te 'rellen' maar het wordt toch wel tijd dat ik me eens naar mijn leeftijd ga gedragen denk ik :+

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 22:10

Kirsha schreef:
ThinkAgain schreef:

Haha klopt. Ik probeer het wat af te leren, soms is het verleidelijk om mee te 'rellen' maar het wordt toch wel tijd dat ik me eens naar mijn leeftijd ga gedragen denk ik :+

Helaas ben ik nogal snel driftig, en kan daardoor erg chagrijnig, kortaf en sarcastisch reageren.
But i'm working on it! :)

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 22:10

Citaat:
Ik ben zelf 1m70, en rijd op een knol van 1.80, en ik geraak er ook niet al te handig op. ik heb nu een techniek ontwikkeld, door jezelf gewoon op te trekken met je armen. dwz: geen voet in de beugel, maar gewoon aan het zadel trekken. het is nu beter & beter aan het lukken, en mijn paard heeft er niet zoveel last van.

Valt zo te zien nog mee.. In het topic 'Hoe op groot paard geraken'. Gepost op 18/10/09, ik was dus 14.
Ik reed toen een manegepaard van dik 1m80 en heb inderdaad eventjes zo opgestapt. Of het niet slecht was voor de rug kwam ik achteraf achter, toen iemand anders me zo zag opstappen. Ik ben er dan ook meteen mee gestopt :P

Maar een paar berichten verder spreek ik wel over 'mijn paard' alhoewel ik pas 3 maand terug mijn eigen eerste paardje heb gekregen..