Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
arans schreef:Ik dacht dat het heel leuk zou zijn als ik een topic ging openen waar we moesten doen alsof we een paard waren.Helaas vond niet iedereen dit toen zo leuk, maar als ik het nu terug lees is het wel super grappig
[KH] paarden toegestaan!!(verboden voor mensen)
Citaat:Dit mag niet; verzameltopic & je mag geen berichtjes schrijven waarin je net doet of je je paard bent
Urielle schreef:arans schreef:Ik dacht dat het heel leuk zou zijn als ik een topic ging openen waar we moesten doen alsof we een paard waren.Helaas vond niet iedereen dit toen zo leuk, maar als ik het nu terug lees is het wel super grappig
[KH] paarden toegestaan!!(verboden voor mensen)
Whahahahaha, echt te erg! En iedereen commentaar leveren maar wel mee doen
Citaat:Dit mag niet; verzameltopic & je mag geen berichtjes schrijven waarin je net doet of je je paard bent
Ik betwijfel of er ooit in de regels heeft gestaan dat je niet mag doen alsof je een paard bent
Tempus schreef:TsarinaZ schreef:haha eerste vind ik echt super! zie ik mezelf ook nog doen! had daarnet toch even mijn grootste blunder! ik ben van Belgie en blijkbaar word het woord "schraal" dus in Belgie en Nederland anders gebruikt. Iemand zei dat mijn merrie schraal was maar hier in Belgie is het een nogal beledegend woord.. vond ik dus effe niet fijn tot ik er achter kwam dat het gwn betekend dat ze wat mager is.. oooopppsss
Wat voor beledigends is schraal dan? Ik ben ook van Belgie, wij gebruiken dat woord ook voor mager. Of voor droge huid.
Sjoert schreef:Ik heb toen de grootste schik gehad om dit topic:
[FZ] Bokt tijdelijk zonder beheer, de paleisrevolutie
Al werd dat lang niet door iedereen gewaardeerd..
Sjoert schreef:Eskimo schreef:Jup, dat is hem! Ohhhh wat was ik erg... Ik maakte zelfs een deel 2 aan, en een deel 3 geloof ik
Werd al snel verbannen. Nu weet iedereen wat voor een penny ik vroeger was en wie er achter het account van Haflinglove zat
En jij denkt dat je nu ooit nog serieus genomen gaat worden?
Sjoert schreef:Ik heb toen de grootste schik gehad om dit topic:
[FZ] Bokt tijdelijk zonder beheer, de paleisrevolutie
Al werd dat lang niet door iedereen gewaardeerd..
Iejoorr schreef:Nog een blunder van mij was dit topic:
[FZ] Ledenstop/ weigeringen van leden in jhk? Zie het steeds meer (wie kent het ondertussen niet? )
Veel reacties zijn ''helaas'' verwijderd, maar man wat werd dat een reltopic zeg
Iejoorr schreef:Nog een blunder van mij was dit topic:
[FZ] Ledenstop/ weigeringen van leden in jhk? Zie het steeds meer (wie kent het ondertussen niet? )
Veel reacties zijn ''helaas'' verwijderd, maar man wat werd dat een reltopic zeg
Hhilde schreef:Iejoorr schreef:Nog een blunder van mij was dit topic:
Hier ben ik nog om gebandNog bedankt
Jackytje schreef:Jackytje @ [YRT] Singelstoten verplicht??
Niet van mij.. Maar ik denk dat deze bokker het later ook een enorme blunder gaat vinden