Ibbel schreef:Dat is wel een beetje overdreven. Bovendien - als we het dan toch over regels hebben - mogen topics 'op de persoon' ook niet, en is dit topic dan ook een algemeen topic over taal, en niet om een ander topic en degenen die daarin gereageerd hebben te bekritiseren.
Is dat zo of vind jij dat? Want ik geef namelijk mijn mening (ik vind) en jij trekt het nogal feitelijk op deze manier.
"Discriminatie kan men zien als een uiting van onverdraagzaamheid en als het in daden omzetten van vooroordelen."
Dat is iets wat ik dus toch wel proef in dit topic.
En ik kreeg het gevoel in dat topic dat het daar gaat om het afzeiken. TS vraagt iets normaals... Ik snap echt niet waarom we daar zo over moeten vallen.
Hier gaan mijn haren van overeind staan:
Citaat:Je zit op bokt.NL, dat betekend dat het de hoofdtaal Nederlands is. Belgen op het forum vind ik prima, niks op tegen.
Maar een topic met verschillende woorden waar ik, als toch wel redelijk doorsnee Nederlander met een normale woordenschat,
nog nooit van gehoord heb leest niet makkelijk en word naar mijn idee dus sneller overgeslagen, zie het als msn en breezer taal.
Voor de meeste (nederlandse) bokkers niet duidelijk, dus door naar een ander topic. Dialecten of andere talen zoals Vlaams vind
ik prima, maar je zit op een Nederlands forum en het lijkt mij zo dat je veel nuttige reacties wilt, dus lijkt het me dat je je posts
zo duidelijk mogelijk maakt voor iedereen.
En de TS vond het in dat topic dus NIET nodig om zoveel mogelijk reacties te krijgen, maar gewoon om zichzelf te zijn door gewoon te typen zij gewoon denk dat het goed is. En als iemand dan het daardoor sneller over slaat, dan is dat zo. Maar om er op deze manier op te reageren in het topic vind ik ronduit belachelijk. De TS had er in dat geval dus meer aan gehad als het inderdaad was overgeslagen of als de Bokkers gewoon de moeite hadden genomen om even GOOGLE.NL in te tikken. (Of mag je daar dat woord ook niet gebruiken omdat het .NL is? In dat geval moet je even .COM pakken. Oh, maar.. wacht.. .BE dan?)
Belachelijk gedrag vind ik het.