Ledenstops

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:14

Fennee schreef:
Iedereen die tegen ledenstop is;

PKMF is een topic voor alleen mensen die een kleine pony hebben of verzorgen, is dat dan ook verboden omdat niet iedereen zich mag melden?

Nee dat is een verschil; niet iedereen wil zich melden; als je een shire bezit zal je je daar al uit jezelf niet melden. Je mag prima neerzetten; dit is een topic voor mensen die een kleine pony hebben! Maar niet erbij zetten; verboden alle andere paardeneigenaren die pony's hebben groter dan 1 meter.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:14

HOE MOEILIJK IS HET!
Iedereen mag zich melden.

Ongeacht wat je in je titel of OP hebt staan.

Wendy1978

Re: Ledenstops

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:15

Nu ga ik even blond doen
maar wat is PKMF?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:15

Fennee schreef:
Oke. Ja dat snap ik maar wij zijn 1x er mee eens gegaan dat iemand zich melde ondanks ledenstop en dat heeft niet goed uitgepakt
Bleken 2 meiden te zijn die eerder in ons topic waren geweest en gezeten hebben en onder de naam Stefannn terug kwamen in ons topic en gingen stoken. Daarom zijn wij gestopt met nieuwe leden.

En wie zijn jullie dat jullie vrijstelling krijgen van de forumregels? Dus lekker die regel opschorten en voortaan nieuwe leden weer met open armen ontvangen.

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:16

Chaos schreef:
HOE MOEILIJK IS HET!
Iedereen mag zich melden.

Ongeacht wat je in je titel of OP hebt staan.

Nou idd... alleen die opening al van dat topic :r
schandalig gewoon...

vuurneon

xLions schreef:
Fennee schreef:

PKMF is een topic voor alleen mensen die een kleine pony hebben of verzorgen, is dat dan ook verboden omdat niet iedereen zich mag melden?

Helemaal mee eens. :)
En het blonde meiden topic, ja ik heb bruin haar dus mag er ook niet in.
VD topic, ik doe geen VD dan mag ik daar ook niet in?

Ja hoor daar zou je gewoon bij mogen, waarom niet? Je bent niet de doelgroep, maar neemt niet weg dat je je gewoon aan mag melden natuurlijk.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 24-10-12 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

BaileyMix

Wat betreft de leeftijdsgrens vind ik minder erg, omdat sommige dingen in een 18+ topic toch niet echt geschikt zijn voor een 10-jarige.

En topics als VD topic etc. waarom zou je daar bij willen als je niet aan VD doet? DUs dat lijkt me sowieso geen problemen opleveren.

goldenarrow

xLions schreef:
Nou weet je laat ik mijn mening even bijschrapen, ik ben tegen het pesten van mensen en buitensluiten.
Maar ik zie het dus van 2 kanten.

1) Je kan ook niet met íedereen in de hele wereld vriendinnen zijn en als er iemand in het HK topic zit die gewoon niet helemaal bij het HK topic past ja dan kan dat wel irritatie's veroorzaken.
Nee, je kan inderdaad niet met iedereen bevriend zijn, maar dat is geen reden om iemand vervolgens uit te gaan staan schelden, de grond in te boren en te gaan juigen als diegene eindelijk weg is. DAT is cyberpesten en kan heel naar overkomen. En dat heb ik gelezen in dat ene topic, ook van jou.

xLions schreef:
2) Het is natuurlijk niet leuk als je buiten gesloten wordt maar ik de persoon die bij ons in het topic wilde meldde zich overal dus dan krijg je ook niet echt het idee van 'Ja die wil het echt'.
Dat is dan nog geen reden om iemand buiten te sluiten. Als iemand zich overal wil melden dan moet diegene dat helemaal van z'n eigen weten. Dat geeft jullie niet het recht om iemand uit te schelden of de grond in te stampen.

xLions schreef:
En dan nog even een vraag: 'Als je een leeftijdsgrens hebt dus bijvoorbeeld 13+ is dat dan ook cyberpesten?'.

Nee, maar je mag geen mensen weigeren als ze dan toch 12 blijken te zijn. Er zijn genoeg 16+ en 18+ topics op bokt, waar genoeg 15-jarigen rondlopen hoor.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:17

vuurneon schreef:
Fennee schreef:

Nee dat is een verschil; niet iedereen wil zich melden; als je een shire bezit zal je je daar al uit jezelf niet melden. Je mag prima neerzetten; dit is een topic voor mensen die een kleine pony hebben! Maar niet erbij zetten; verboden alle andere paardeneigenaren die pony's hebben groter dan 1 meter.

Ik wilde net zeggen. In een topic voor arabieren eigenaars zal iemand met een tinker zich toch niet zo snel melden, gewoon omdat je niet mee kan kletsen... Dat bedoel ik met gezond inzicht :j

Electra63

secricible schreef:
Fennee schreef:
Oke. Ja dat snap ik maar wij zijn 1x er mee eens gegaan dat iemand zich melde ondanks ledenstop en dat heeft niet goed uitgepakt
Bleken 2 meiden te zijn die eerder in ons topic waren geweest en gezeten hebben en onder de naam Stefannn terug kwamen in ons topic en gingen stoken. Daarom zijn wij gestopt met nieuwe leden.

En wie zijn jullie dat jullie vrijstelling krijgen van de forumregels? Dus lekker die regel opschorten en voortaan nieuwe leden weer met open armen ontvangen.

Goh, ik dacht dat er niet met 2 maten gemeten mocht worden op Bokt? Als ik dit topic zo lees, gebeurt dat zeker wel!!

secricible

Iedereen mag erbij, je moet er alleen rekening mee houden dat de rode draad die die groep bind vd is. En als jij daar niets mee hebt moet je je afvragen of je wel een binding met die groep hebt. En als jij senkt van wel, mag je je prima aanmelden.

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:18

Wendy1978 schreef:
Nu ga ik even blond doen
maar wat is PKMF?

Een JHK, afkorting van dat topic Pony's Klein Maar Fijn dus alleen voor kleine pony's

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:18

secricible schreef:
Iedereen mag erbij, je moet er alleen rekening mee houden dat de rode draad die die groep bind vd is. En als jij daar niets mee hebt moet je je afvragen of je wel een binding met die groep hebt. En als jij senkt van wel, mag je je prima aanmelden.

Inderdaad!
Nu hopen dat ze het gaan snappen... :)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:20

Electra63 schreef:
secricible schreef:

Goh, ik dacht dat er niet met 2 maten gemeten mocht worden op Bokt? Als ik dit topic zo lees, gebeurt dat zeker wel!!

Hoe bedoel je electra? Denk dat je dan verkeerd leest. Als iemand hun hktooic zou temmen omdat er concreet iemand geweigerd word, zou daar ook iets aan gedaan worden neem ik aan. Sommige hk-topics denken alleen dat de regels niet voor hun gelden.
Laatst bijgewerkt door secricible op 24-10-12 22:22, in het totaal 2 keer bewerkt

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:20

Aaah ik snap het. Wij hebben net nav dit topic de ledenstop afgeschaft !

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:21

Fennee schreef:
Aaah ik snap het. Wij hebben net nav dit topic de ledenstop afgeschaft !

Zo, hehe :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:22

Misschien een hele suffe vraag; mag ik mij als volwassene ook aansluiten bij jeugdHKtopics?

(Niet dat ik de behoefte eraan heb hoor, wees maar niet bang jeugd :D )

Eunomia

Ik snap het. :')
Maar of ik het er helemaal mee eens ben nee, na gisteren wat onaardige PB's gehad te hebben en dan vervolgens wel in het topic willen & geen nee mogen zeggen.. ? Mmm daar zit iets mis dan..

Fennee

Dusse, ik kan nu meepraten als tegenstander van ledenstops?! :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:23

vuurneon schreef:
Misschien een hele suffe vraag; mag ik mij als volwassene ook aansluiten bij jeugdHKtopics?

Dat denk ik dan ook.
Nergens mogen ledenstops dus daar dan ook niet lijkt mij.

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:23

vuurneon schreef:

Ja, bij ons JHK zit ook een volwassene!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:24

Ibbel schreef:
Niet, maar we hebben ook niet alle mods op de HK en JHK staan. En we verwachten ook een beetje zelfregulatie, hoewel dat voor de JHK misschien wat te hoog gegrepen is.
Maar ik zal zeker de suggestie van preventief een search doen even doorgeven.

Zelfregulering lijkt me inderdaad wat veel gevraagd. Een preventieve search zo nu en dan lijkt me persoonlijk heel haalbaar :j

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:25

Volwassene lijken me helemaal niet verkeerd in een JHK :D

Anoniem

ShauniBef schreef:
[***], ik snap de modjes helemaal hoor :j .. Een beetje HK heeft al een paar pagina's per dag, het meeste is onzin, dus zonde vsn hun tijd om te lezen.. Een TEM is dan ook zo gedaan :)

Ik bedoel juist dat je met een search dus helemaal niet tientallen tot honderden pagina's per dag hoeft mee te lezen, maar JHK's die een ledenstop ingevoerd hebben of overwegen, er al vroegtijdig (voor escalatie) uit kunt pikken ;)

Annabel

xLions schreef:
Volwassene lijken me helemaal niet verkeerd in een JHK :D

en dan? :)