Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lente schreef:Dat vind ik oprecht jammer. Wat zijn dan regels waardoor je je niet welkom voelt?
Ik bok zelf inmiddels ruim 9 jaar en ik ben absoluut niet altijd een softie geweest. Toch heb ik buiten wat sturende PB's nog nooit een ban gehad.
Lente schreef:Ja, maar dertienjarigen kunnen niet inschatten wat het gevolg is van hun daden zoals volwassenen dat kunnen. Dat inzicht is pas rond je 21e helemaal rijp.
Heeft niks met kunnen lezen te maken, heeft te maken met koppelen.
Met het plaatsen van een uitvoerige reden inclusief communicatie welke eerder heeft plaatsgevonden vind ik het tóch lijken op een schandpaal-idee.
Dat is in mijn ogen privacygevoelige informatie waarvan het goed is dat de moderators er inzicht in hebben om te kunnen zien hoe eerdere communicatie met die gebruiker verlopen is maar ik weet niet of de gemiddelde gebruiker die al-dan-niet kwaad in de zin heeft met die informatie op een zuivere manier weet om te gaan.
En wat dacht je van googlende werkgevers bijvoorbeeld?
Nuage schreef:Een verkeerd gevallen grapje....hhhmm... Ook als dat grapje over de holocaust gaat? Of is dat dan weer teveel van het goede? Ook of een grapje verkeerd is of niet is altijd subjectief. Gelukkig kun je om 1 fout grapje niet geband worden. Daarvoor moet je er heeeeeel veel maken.
Nuage schreef:Je voert het pleidooi ook met verschillende mensen hè?
Overigens kan ik zeggen dat we het als team er helemaal mee eens zijn als jij stelt dat mensen beter moeten nadenken voor ze zaken op internet zetten. Dat vind je ook in de regels terug omtrent berichten verwijderen. De uitzondering zijn minderjarige gebruikers. Die moeten we absoluut beschermen imo.
Electra63 schreef:maikeltje schreef:Heb jij op je eigen kind getemd?![]()
Nou ja, die van mij hebben nog geen boktaccount maar wanneer ze die hebben dan zoek ik echt wel na wat ze allemaal posten
Ik heb ooit een boktaccount gemaakt om mijn kinderen op Bokt te kunnen volgen. Daarom had ik ooit hyves en nu Fb
Electra63 schreef:maikeltje schreef:Heb jij op je eigen kind getemd?![]()
Nou ja, die van mij hebben nog geen boktaccount maar wanneer ze die hebben dan zoek ik echt wel na wat ze allemaal posten
Ik heb ooit een boktaccount gemaakt om mijn kinderen op Bokt te kunnen volgen. Daarom had ik ooit hyves en nu Fb
maikeltje schreef:Minderjarigen hebben toch ouders? Hebben die niet de taak om hun kroost te beschermen?