_Naomi_ schreef:Bart je bent 19 geworden toch?? If only. Ik ben hard onderweg naar m'n midlife crisis Dank voor de felicitaties iedereen Ik heb nog wel wat muffins om uit te delen
Iedereen zegt nu wel cupcake. Maar ik zie toch echt een kermis daar. Alleen wel met heel veel draaimolens.Of hetzijn wasmachines voor de kleren van mensen die cupcakjes aten.
BartVB schreef:Ik heb nog wel wat muffins om uit te delen Gefeliciteerd en stuur die muffins maar naar Amerika Hopelijk zijn ze na een week nog vers
BartVB schreef:Ik heb nog wel wat muffins om uit te delen Geen borrels? Zeg, heeft Eline dit nou geregeld als verrassing of was je op de hoogte van de rode-muffin-complottheorie?En is er al voor je gezongen vandaag?Happy birthday to Baaaaaart..
BartVB schreef:_Naomi_ schreef:Bart je bent 19 geworden toch?? If only. Ik ben hard onderweg naar m'n midlife crisis Dank voor de felicitaties iedereen Ik heb nog wel wat muffins om uit te delen Lekker Mogen we er dan ook een borrel bij?? Enne Gefeliciteerd!!!