jij hebt wel heel veel punten he dat ga ik niet redden hahaha
Momo2
Geplaatst: 01-04-12 12:05
Ik heb geen eigen paard / pony helaaas, maar wel een bijrijdpaardje, hij kan dressuur en springen kan die niet.. En western kan die heeel stiekem ook, toen ik daar achter kwam heeft dat me een gekneusde arm opgeleverd Soms longeren ik hem ook wel, en grondwerk doen we niet aan, een piaffe en passage kan die niet, en jaaa wijken doet ie ook nog, wat een top pony he? en we doen ook niet echt mee aan wedstrijden, heel soms krijgt ie ook wel lavendel Mandarijntjes lust ie ook zoo graag
het valt me wel een beetje tegen dat de Mods Moderator het Beheer en de Nieuwsredactie alleen dit maar hebben verzonnen, had toch meer, had toch meer verwacht van bokt
Paard Pony Dressuur Springen les Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt [HK] beware of the penny deel 2 Moderator [MA] beware of the penny ........ Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Mandarijntjes Lavendel zadelmaker, cavaletti, wijken, achterhand, voorhand middendraf
nee, maar het team wel
Dribbel
Geplaatst: 01-04-12 12:07
de lavendel kleurige nieuwsredactie geeft de tip om de voorhand en achterhand door dressuur, springen, western, longeren, grondwerk, piaffe, passage en pirouette met een cavaletti te verbeteren voor de wedstrijd. De bokt mods, moderator, beheer en mids verwijzen je naar de wiki voor privéles
Als je van setjes houdt, dus bijvoorbeeld roze peesjes met bijpassend sjabrak dan ben je een echte setjes muts, sommige groentensoep vreters noemen dit ook wel penny mutsen. Niet dat het wat uitmaakt dat ze groentensoep eten, maar ergens is het wel sielugh natuurlijk. Want afbeelding van Pokemon nou ook niet bepaald mannelijk stoer of hetero kunnen noemen. Is meer iets voor een schetlander.
Dus.........
Winged
Geplaatst: 01-04-12 12:07
Mri, ik haal je bijna in (zal zo je pb ff lezen) Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt [HK] beware of the penny deel 2 Moderator [MA] beware of the penny ........ Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Mandarijntjes Lavendel zadelmaker, cavaletti, wijken, achterhand, voorhand
Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt [HK] beware of the penny deel 2 Moderator [MA] beware of the penny ........ Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Mandarijntjes Lavendel zadelmaker, cavaletti, wijken, achterhand, voorhand
Dribbel
Geplaatst: 01-04-12 12:08
Pb?
de lavendel kleurige nieuwsredactie geeft de tip om de voorhand en achterhand door dressuur, springen, western, longeren, grondwerk, piaffe, passage en pirouette met een cavaletti te verbeteren voor de wedstrijd. De bokt mods, moderator, beheer en mids verwijzen je naar de wiki voor privéles
Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt [HK] beware of the penny deel 2 Moderator [MA] beware of the penny ........ Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Mandarijntjes Lavendel zadelmaker, cavaletti, wijken, achterhand, voorhand
Nayomie
Geplaatst: 01-04-12 12:09
Balk is niks
Essie73
Moderator Algemeen
Geplaatst: 01-04-12 12:10
testing testing
Marieke1495
Geplaatst: 01-04-12 12:10
dit is niet te geloven, wat veel punten hebben sommigen hier zeg!
Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt [HK] beware of the penny deel 2 Moderator [MA] beware of the penny ........ Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Mandarijntjes Lavendel zadelmaker, cavaletti, wijken, achterhand, voorhand Gezien jouw puntenaantal....
Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt [HK] beware of the penny deel 2 Moderator [MA] beware of the penny ........ Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Mandarijntjes Lavendel zadelmaker, cavaletti, wijken, cap achterhand, voorhand