secricible schreef:volgens mij weet 90% van de bokkers niet eens van de groep bokkers van toen.....
da-bedoellik-ma
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Bokkers van toen is ook afgesloten. Op PP moet je enkel lid worden om het te zien. Bvt is een select VIP clubje.
secricible schreef:volgens mij weet 90% van de bokkers niet eens van de groep bokkers van toen.....
Bandida schreef:knetterhard schreef:Maar dat betekent natuurlijk niet dat heel PP negatief is he.
Hoe is PP eigenlijk ontstaan? zijn dat de verzamelde 'van Bokt gegooiden'? Of wat moeten we ons daar bij voorstellen?
Ojajoh schreef:tita schreef:Maar toch de rotte appels van bokt zitten toch daar, en ik denk nu PP hier bekend is dat jullie wel aanvragen krijgen van al die kleuters hier
nou blijkbaar willen veel mensen een rotte appel zijn
het wordt weer ineens veel drukker met nieuwe leden
Hhilde schreef:Hahaha! Ik word daar poedersuiker genoemd! Hahaha!
Bandida schreef:Hoe is PP eigenlijk ontstaan? zijn dat de verzamelde 'van Bokt gegooiden'? Of wat moeten we ons daar bij voorstellen?
IngridM schreef:secricible schreef:volgens mij weet 90% van de bokkers niet eens van de groep bokkers van toen.....
ik was een bokkker van toen maar zoveel interessants werd daar niet besproken hoor