Iris82 schreef:Ow, jullie kunnen heel wat meer verwachten op 1A dan een ander taaltje... Google translate over bokt heen en dan in het Chinees?Lijkt me leuk.
Iejoorr schreef:trekpaardluf schreef:1A zal wel gewoon 1 april zijn Daar heb je een punt Oke, dat is wel een punt
Ik kijk met angst en beven uit naar morgen Ben heel benieuwd modjes!Bijna gegarandeerd dat ik er weer in ga trappen
Leonoor schreef:Vorig jaar maakten we er toch 32 maart van? Dus dat krijg je dit jaar echt niet op je bord hoor Jááá ja.
Ach, ik ben nog steeds blij dat mijn massale TEM-aanval werkelijk uitgevoerd werd een aantal jaar terug
Bizzybijtje schreef:Ach, ik ben nog steeds blij dat mijn massale TEM-aanval werkelijk uitgevoerd werd een aantal jaar terug Is voor mijn tijd, dus als mod geen last van gehad
Ooh. Jammer. Wie weet gaan ze zeggen dat Totilas terugkomt naar NL ofzo Dat zou vele harten breken als het dan niet waar blijkt te zijn
Lente schreef:Ze zijn bezig hoor, Sinterklaas is online op FZ Joh, die oude man heeft nu niet zo veel werk in Spanje en kan het team (beheer, mids, mods, groentjes, wikimods en noem maar op) best even helpen ontspannen vlak voordat de ellende van 1 april weer begint.