Nicole288 schreef:Het idee van Troi over de invulling van de charter ga ik meenemen naar het overlegtopic achter de schermen.
Verder vind ik het best begrijpelijk dat er mensen zijn die niet blij zijn met de uitkomst van het eerdere overleg, maar ik vind het wel jammer dat er dan laatdunkend over het boktteam gereageerd moet worden, wij bieden als forum een plaats om discussie te voeren, dat we het posten van alle verschillende meningen willen toestaan, zegt niets over de opvatting van bokt of mods over het onderwerp zelf.
Bedankt voor je antwoord, ik ben ook blij om te lezen dat er begrip is dat we niet blij zijn. Wat ik echter niet begrijp waarom boktteam denkt dat er laatdunkend over het team wordt gereageerd. Hier is juist discussie, en ik hoop transparant, daar gaat het ook een beetje om. Het probleem is dat het punt wordt gemist over diagnose stellen door een reader in plaats van door een dierenarts. Ik begrijp best dat je niet in alle topics kan lopen modden, maar het gaat hier om iets dat is vastgelegd in de wet uitoefening diergeneeskunde, een diagnose stellen. Ik wil het team dan ook vragen hier stelling in te nemen.
Best grappig trouwens, ik volg een beetje de orde der geneesswetsers zij hebben echt een glazen bol!
http://4.bp.blogspot.com/-CC8T4i9110w/T ... Bkl%2B.jpg