Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sharoontje schreef:Ik ben heel eerlijk, heb hem toenstraks binnen gekregen, maar vind het eigenlijk een beetje zonde van mijn geld, 6,75? oid? Had hem ook veel dikker verwacht, en idd veel reclame, maargoed. Heb hem nu al, maar als ik het van te voren wist, had ik hem niet besteld.
Roelke_ schreef:Had inderdaad ook meer wist-je-datjes verwacht van langslopende topic, meest postende bokker, oudste paard etc etc. Meer over de leden zelf.
MarvanTom schreef:Binnen gekregen en natuurlijk gelezen.![]()
De Bokt-uitgave is als een introductie van wat bokt is en inhoudt, dus een goede reclame voor mensen die bokt niet kennen.
Bestaan die? Ja, echt..!![]()
Veel advertenties, dat wel, maar het moet toch ergens van betaald worden?
sharoontje schreef:Ik ben heel eerlijk, heb hem toenstraks binnen gekregen, maar vind het eigenlijk een beetje zonde van mijn geld, 6,75? oid? Had hem ook veel dikker verwacht, en idd veel reclame, maargoed. Heb hem nu al, maar als ik het van te voren wist, had ik hem niet besteld.
chevax schreef:Jammer dat er toch wel wat kritiek op het magazine is. Het uitgeven van een magazine kost erg veel tijd en geld. Veel reclame? Ja, dat klopt, maar een dergelijk magazine wordt nu eenmaal gefinancierd uit de reclame-opbrengsten. En om nu " het mens achter de bokker" centraal te zetten; wat heeft het voor meerwaarde om een human intrest verhaal te schrijven over een willekeurige bokker? En hoe bepaal je wie dat wordt, uit welke discipline en met welke achtergronden? Plus dat bokt nu eenmaal een internetforum is,waar mensen onder hun boktnaam verhalen plaatsen. Tuurlijk had het dikker gemogen; we hadden het liefst allemaal 100 pagina's over Bokt gelezen. Maar dat had nooit gefinancierd kunnen worden. Ik vind het magazine in ieder geval een goed initiatief en hoop dat het toch bij de meeste mensen een bewaarnummer is.
Marit schreef:Ik vind het opzich niet slecht of iets, het is gewoon nogal verkeerd gebracht. Het klonk alsof het een magazine voor ons, bokkers, is om het 10 jarig bestaan te vieren. Dus vol leuke extra's en verhalen die wij bokkers herkennen. Echter is het puur een reclame folder, en niet voor ons bokkers, maar voor de niet-bokkers.
Ik vind dat dit naar voren gebracht had moeten worden. Het is een mooi 'magazine' en er staan leuke dingen in, maar een bokt-magazine speciaal voor de bokkers is dus niet, helaas.