Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DDW1190 schreef:Telpeva schreef:Bij handelsstal, handjeklap etc. krijg ik op de een of andere manier een nare bijsmaak. Die is voor veel gevallen niet terecht hoor, maar de paardenhandel staat er toch een beetje om bekend dat je zeg maar bedrogen wordt waar je bij staat, en woorden als handelsstal en handjeklap vind ik dat op de een of andere manier benadrukken. Wil niet zeggen dat het slecht IS, maar dat het niet goed aanvoelt, zegmaar. Ik zou er in elk geval niet op klikken.
Ik ken heel wat handelstallen en het is maar net hoe je er zelf in staat! (Ik ken zat mensen die zonder verstand wat kopen)
Ik ken meer particulieren die de zaak bedonderen dan handelaren!
Ik koop daarom veel liever mijn paard bij een handelaar of fokker! maar dit is erg off-topic!
Telpeva schreef:Bij handelsstal, handjeklap etc. krijg ik op de een of andere manier een nare bijsmaak. Die is voor veel gevallen niet terecht hoor, maar de paardenhandel staat er toch een beetje om bekend dat je zeg maar bedrogen wordt waar je bij staat, en woorden als handelsstal en handjeklap vind ik dat op de een of andere manier benadrukken. Wil niet zeggen dat het slecht IS, maar dat het niet goed aanvoelt, zegmaar. Ik zou er in elk geval niet op klikken.