runningkawa schreef:Maar helaas heeft niet iedereen de "gave" om het zo netjes te zeggen als bv Mickey
daar neem ik mijn petje altijd voor af hoe die iets kan brengen dat het duidelijk is, maar toch correct.
Dank je wel, Runningkawa.
Fijn om ook iets positiefs te horen wat ik als mod doe.
Maar een paar andere dingen wil ik toch ook nog even kwijt:
Want als ik dit topic zo na een buitenrit weer bijlees, krijg ik toch behoorlijk het idee dat er een hoop bokkers zijn die bijna alleen maar de "slechte" dingen op kunnen noemen die mods doen.
Zoals ik al eerder heb gezegd, als je vind dat iemand niet goed zijn/haar werk doet, kun je toch altijd vragen waarom iemand het zo heeft gedaan.
Als iemand bijvoorbeeld vind dat ik mijn modschap niet goed zou invullen hoor ik dat graag.
Kritiek hoeft niet altijd negatief te zijn. Kritiek kan ook opbouwend bedoeld zijn. Het is maar net of de ontvanger de opbouwende kritiek zo ook ervaart en of de ontvanger er iets mee wil/kan doen.
Maar de persoon die kritiek heeft, zou ook even iets langer na kunnen denken over hoe de kritiek gegeven wordt.
Het makkelijkste is natuurlijk om te zeggen dat het allemaal waardeloos is wat er gebeurd. Maar er kan ook even langer nagedacht worden en dat je het zo weet te brengen dat de ander er iets mee kan.
Nogmaals natuurlijk snap ik dat je het vervelend vind als juist de mod die in jouw ogen haar werk goed doet opstapt. En ik kan het ook begrijpen dat je die teleurstelling wil uiten, maar ik vind het jammer dat het hele moderatorteam nu door enkele bokkers over een kam geschoren wordt.