Motje11 schreef:Voor ik ga slapen wil ik nog even zeggen dat jullie allemaal te groot zijn voor jullie pony! Noh!
Die titel staat nu toevallig ook bovenaan in mijn eigen berichten nou wil ik toch wel eens zien hoe het eruit ziet..mag ik temmen dat het te lang duurt?
nu lees ik weer......GOK TOPICnah.....ze weten toch dat er ook kids mee kijken en gokken illegaal is onder de 16?
delerium schreef:maar aan de andere kant, ik kan het topic ook gewoon naar de HK mikken Weg TEMs Ik wil de tems zien anders is het topic nog zinlozer dan het al was
delerium schreef:maar aan de andere kant, ik kan het topic ook gewoon naar de HK mikken Weg TEMs Das oneerlijk, dan hebben we alle moeite voor niks gedaan
Nathaliefje schreef:delerium schreef:maar aan de andere kant, ik kan het topic ook gewoon naar de HK mikken Weg TEMs Ik wil de tems zien anders is het topic nog zinlozer dan het al was nja ik heb mezelf gertemt
het zijn er nu gauw geteld 73.Maar niento problemo, ik ga beginnen aan het maken van de printscreens. Zodra dat klaar is hoop ik dat jullie overlegd hebben of het een slotje wordt of HK.
delerium schreef:het zijn er nu gauw geteld 73.Maar niento problemo, ik ga beginnen aan het maken van de printscreens. Zodra dat klaar is hoop ik dat jullie overlegd hebben of het een slotje wordt of HK.Leeeeeeeeeeeeuk bedankt voor de moeite Delerium!