Je kunt ook op iedere slak zout leggen he Ik snap het wel, maar daar is dit topic niet voor. Beetje jammer vind ik, Bart is toch een van de oprichters van Bokt, zonder hem is er geen Bokt
ElineS en Stef; klopt, dit is niet het meest handige topic om een uitzondering te maken maar zo gaan die dingen. En met het dichtgooien van je eigen felicitatietopic puur en alleen omdat het zo in de regels staat is ook zowat.
Dat geval met het huiswerktopic ken ik verder niet maar zoals het beschreven wordt klinkt het idd als een geval dat in het nieuwe systeem wat soepeler behandeld zou kunnen worden. Maar het gaat nog wel een tijd duren voor dat in alle (of zelfs de meeste) gevallen goed gaat. Bokt werkt al jaren voor een groot deel volgens een 'regels is regels' instelling en dat krijg je er niet zomaar uit...
Maar mijn verjaardag is geweest, ik heb er weer van genoten Voor de rest van de discussie verwijs ik graag naar het VN of de FZ topics. Om te voorkomen dat ik mensen moet blijven bedanken (bedankt!) voor de felicitaties hier bij hoge uitzondering een slotje