wacht met spanning af tot 1 aprildribbel.. duidelijkere hints mag ook.. vind trouwens ook dat Rock zich verdacht stil houd..
Haha, zeker weten EngeltjeS Volgens mij is ze ons gewoon aan het pesten met die onderschriften, en hebben ze niks met 1 april te maken
Hahahhahahhahahaha, wat kunnen we daaaaar nou weer mee? Dat het 1 april was wisten we al. Oké, welke beesten zeggen allemaal kwak? Kikker, eend en nog meer?
EngeltjeS schreef:Kwak is een eend Kwaak is een kikker *proest.Ik ga wel weer weg. Mijn intelligentie staat op een laag pitje..
Enya schreef:Haha, zeker weten EngeltjeS Volgens mij is ze ons gewoon aan het pesten met die onderschriften, en hebben ze niks met 1 april te maken For sure
Muurp schreef:Muurp schreef:Onderschrift 1: de hazen achterna schieten of een appel uit papier maken?Onderschrift 2: Kwak...Onderschrift 3:
EngeltjeS schreef:Muurp schreef:Waarom moet ik aan kwakje denken?daar sta jij om bekend toch? Die denkwijze Dat blijkt wel weer...
Sorry, mijn fantasie slaat op hol geloof ik.. bij elk woord kan ik nu 400 nieuwe betekenissen verzinnen..
xCathy schreef:Sorry, mijn fantasie slaat op hol geloof ik.. bij elk woord kan ik nu 400 nieuwe betekenissen verzinnen.. Same here...Je gaat overal wat achter zoeken