Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cookies schreef:Dat heb ik dus ook Stef, en ik ben toch al heel lang lid van Bokt. Ik begrijp al die complottheorieen ook niet. En eerlijk gezegd begrijp ik ook niet waarom er hier zo over gevochten wordt, als het allemaal zo erg is, dan zou ik dus geen zin meer hebben om op bokt te komen. Fora zat op het internet. En nee dit is niet bedoeld om mensen weg te jagen, maar ik snap het dus echt niet.
Onassa schreef:Tuurlijk komt het ergens vandaan.
En ik snap ook van leden die hier zelf nooit mee te maken hebben gehad dat ze het als gezeur zien.
Maar zoals ik nu zelf heb ervaren dat ik 2 keer kort achter elkaar een OW kreeg waarvan de 1ste gewoon niet echt OW waardig was, dan ga je toch anders denken.
Zo werkt dat nu eenmaal.
Nooit in de 8 jaar dat ik hier kom enige sanctie gehad en dan ineens 2 achter elkaar.
En ben ik ineens heel anders en loop te schelden en te rellen dan is het nog verklaarbaar, maar dat was niet echt het geval.
Niets meer of minder dan de doorsnee bokker die in het topic aanwezig was.
En daar ligt denk ik ook een groot aandeel in het probleem wat nu speeld.
De mensen die nu ineens bij het minste en geringste een OW krijgen en zich daarover verwonderen en de mensen die nooit een OW krijgen en die niet willen aannemen van die andere groep dat het opvallend is dat ze zo snel op de vingers getikt worden.
Daar komt frustratie en onbegrip door....iedereen wil graag zijn mening en visie geven, maar de een kan dat makkelijk en de ander heeft het gevoel erg op zijn/haar woorden te moeten passen.
Zeker als je dan al een waarschuwing gehad hebt kan je bijna niet meer duidelijk aangeen waar je tegenaan loopt omdat je dan het risico alweer kunt lopen een 2e OW te krijgen.
Althans, zoals ik hierboven schrijf, is mijn persoonlijke gevoel op dit moment.
En ik denk daardoor dat meerdere met dat gevoel zitten.
chevax schreef:Ik denk dat over het voorval waar naar wordt verwezen genoeg is gezegd en om nu weer deze discussie erbij te halen, is niet nodig. Geschaad vertrouwen? Tja, dat is helaas iets waar de mods ook wel eens mee te kampen hebben. En daar wil ik het eigenlijk bij laten.
chevax schreef:Stef, daar heb je gelijk in. Maar om telkens terug te komen op dingen die al uitgebreid zijn besproken met als doel dit weer nieuw leven in te blazen, dat werkt gewoon niet. Het team doet zijn best om hier mee te praten en te denken en ik vind dat er hier, maar ook in andere topics, zinvolle opmerkingen voorbij komen die het team moet bespreken. Maar verwijzigingen naar andere fora en dergelijke zaken horen nu niet bepaald bij die zinvolle opmerkingen.
Cookies schreef:Dat heb ik dus ook Stef, en ik ben toch al heel lang lid van Bokt. Ik begrijp al die complottheorieen ook niet. En eerlijk gezegd begrijp ik ook niet waarom er hier zo over gevochten wordt, als het allemaal zo erg is, dan zou ik dus geen zin meer hebben om op bokt te komen. Fora zat op het internet. En nee dit is niet bedoeld om mensen weg te jagen, maar ik snap het dus echt niet.
Onassa schreef:Extra in de gaten houden door de mods wil ik nog niet eens zo zeggen.
Ik denk meer door het tem gedrag van sommige.
Dat er bij het minste en geringste op de tem knop gedrukt word.
Ik heb sinds het bestaan van die functie geloof ik 3 keer gebruik ervan gemaakt maar er nooit iets op terug gehoord.
Eigenlijk vind ik die hele temknop een beetje een "verklikkers knop" en zou er wat mij persoonlijk betreft weer af mogen.
Prrrr schreef:Belgisch Nederlands is prachtig en educatief: viseren opgezocht en het betekent zoveel als 'op de hak nemen, beschieten, vergelijk in het vizier nemen''.
Onassa schreef:stef schreef:En ik zie dat dus absoluut niet zo, hoewel hij wel zo gebruikt kán worden. Ik tem veel, erg veel, maar zelden inhoudelijk
Maar als je niet inhoudelijk temt, waar tem je dan zoal wel voor?
Liezel1 schreef:Tja, ik weet niet wat ik nog meer moet zeggen.
Imo gaat het nl het klokje rond: kritiek is ongefundeerd. Om deze kritiek te kunnen beargumenteren en de standpunten duidelijk te maken, heb je voorbeelden nodig, en die mogen niet aangehaald worden.... omdat je geen bans etc mag bespreken.
Chiqa schreef:Je zou het toch ook algemeen kunnen houden zonder persoonlijke zaken aan te kaarten? Volgens mij is dat namelijk geen enkel probleem.
Chiqa schreef:Liezel1 schreef:Tja, ik weet niet wat ik nog meer moet zeggen.
Imo gaat het nl het klokje rond: kritiek is ongefundeerd. Om deze kritiek te kunnen beargumenteren en de standpunten duidelijk te maken, heb je voorbeelden nodig, en die mogen niet aangehaald worden.... omdat je geen bans etc mag bespreken.
Je zou het toch ook algemeen kunnen houden zonder persoonlijke zaken aan te kaarten? Volgens mij is dat namelijk geen enkel probleem.
Ibbel schreef:Kom dan maar eens met argumenten welke regels niet deugen, welke niet consequent worden toegepast en wat er aan gedaan kan worden om dat te verbeteren. Dat kan volgens mij prima zonder specifieke gevallen te noemen. En desnoods kom je met een hypothetisch geval: "stel dat ik een topic open met..."