Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:08

kleinvosje schreef:
Weet je waar ik me nou eigenlijk nog het meest aan erger: aan al die mensen die maar door blijven gaan met zeuren. Bart heft toch al een aantal keren gemeld dat er achter de schermen hard wordt gewerkt aan het nieuwe EA, en dat dit een tijdelijke oplossing is. Wij weten allemaal niet hoe het nieuwe EA eruit komt te zien, wellicht is deze overgangsfase een voorbereiding op nog andere regels die meer bij dit EA in de buurt komen dan bij het oude EA. Gaan zeuren over meer mods aanstellen heeft dan ook weinig zin denk ik. En hoe meer mods er zijn, hoe meer onduidelijkheden, je kunt NOOIT alle mods met hun neuzen dezelfde richting op krijgen.

Als niemand klaagt komt de boodschap zeker nooit over, dat het nu misschien een keertje te veel wordt gemeld tsja..

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:11

als de mods op EA dusdanig aangevuld zijn/ worden zou het oude systeem dus geen probleem meer zijn..

zou bart werk schelen om een nieuwe EA te ontwerpen en zijn bokkers weer tevreden

OF de reden voor dit nieuwe EA is heel anders

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:13

Kim90 schreef:
als de mods op EA dusdanig aangevuld zijn/ worden zou het oude systeem dus geen probleem meer zijn..

zou bart werk schelen om een nieuwe EA te ontwerpen en zijn bokkers weer tevreden

Om eerlijk te zijn heb ik niet veel moeite met hoe het nu gaat :=

edit: hoe het ging :')
Laatst bijgewerkt door Renee op 17-02-11 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:14

heb je zelf al advertentie's geplaatst, en zit jouw pb box niet vol dan? en wil jij niet bieden met anderen in het topic?

Dan ben jij inde minderheid vrees ik :P

Renee

Re: Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:15

sorry foutje :o

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:20

Renee schreef:
kleinvosje schreef:
Weet je waar ik me nou eigenlijk nog het meest aan erger: aan al die mensen die maar door blijven gaan met zeuren. Bart heft toch al een aantal keren gemeld dat er achter de schermen hard wordt gewerkt aan het nieuwe EA, en dat dit een tijdelijke oplossing is. Wij weten allemaal niet hoe het nieuwe EA eruit komt te zien, wellicht is deze overgangsfase een voorbereiding op nog andere regels die meer bij dit EA in de buurt komen dan bij het oude EA. Gaan zeuren over meer mods aanstellen heeft dan ook weinig zin denk ik. En hoe meer mods er zijn, hoe meer onduidelijkheden, je kunt NOOIT alle mods met hun neuzen dezelfde richting op krijgen.

Als niemand klaagt komt de boodschap zeker nooit over, dat het nu misschien een keertje te veel wordt gemeld tsja..

Een overgangs periode is nog tot daar aan toe, maar er word geen harde datum genoemd wanneer de nieuwe ea gereed is.
Dat kan dus zijn morgen, volgende week , volgend jaar , over 5 jaar. Kom ik weer op dat puntje dat het allemaal te vrijblijvend word geroepen.
Tuurlijk kost het tijd en geld en er is meer in het leven dan alleen een forum.
Maak het gewoon SMART met de middelen en budgetten die je hebt. Het hoeft niet morgen af maar het is nu met een hoop dingen.
tja weinig tijd , ooit , misschien.
Dus voor iedereen een hoop ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? en niet meer dan dat.
Als ik het zo bij mijn baas zou doen dan weet ik het antwoord al wel.

En zoals het nu is gedaan is geen oplossing.
Het komt mij nu over van we doen het zo dan is voor ons het probleem opgelost.
Laatst bijgewerkt door PascalB op 17-02-11 21:26, in het totaal 2 keer bewerkt

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:22

BartVB schreef:
Maar op dit moment is het gewoon de enige optie. Het liefst zouden we een superdelux, geweldig beheerd systeem aanbieden met alle mogelijkheden die je je kan wensen maar dat is er (nog) niet. De rek is uit het huidige systeem en de rek is ook uit het met de hand beheren van dat systeem.

Dit ben ik niet met je eens bart. Je had het huidige EA ook kunnen laten voor wat het was tot het nieuwe EA klaar is (of jij muffins gaat bakken).
Ook niet ideaal, maar kies uit 2 kwaden dan de minst kwade en kies voor gebruiksvriendelijkheid.

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:26

BartVB schreef:
matasja schreef:
inderdaad krijg ik nu ook 10 keer dezelfde vraag over een maat, normaal stuur je 1 antwoord en is het genoeg.
vind het EA topic verziekt zo

Dat is eenvoudig op te lossen door de maat te melden in het topic met de advertentie, of, beter nog, in de advertentie zelf?

dit snap ik heel goed maar als je het vergeet, of de verkeerde maat er hebt staan, dan is het misschien een idee dat je je eigen advertentie nog eens aan kan passen? weet niet of dat mogelijk is qua server natuurlijk.

en misschien een idee om alles berichten ouder dan 3 a 4 weken automatisch te verwijderen? dat scheelt al een hoop.
nu staat het er nog van 3 jaar terug bij wijze van.

denk dat het topic e.a ook nog wel goed te doen is als mod, maar paarden aangeboden of gezocht, daar wil het nog wel eens losbartsen bv reden van verkoop of gratis weggeven, dat lijkt mij meer werk dan het verkoop topic.
ook ik meld me vrijwillig aan als mod op e.a kijk ook elke dag even tussen de spulletjes van medebokkers :D

en tjah een euro doneren om het topic zo te houden als nu vind ik ook niet zo'n ramp ;)

@stef, helemaal mee eens, het is nu al zo dus het KAN wel :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:29

ik krijg steeds meer het gevoel dat boktbeheer alleen voor zichzelf en modteam kiest en totaal niet geinteresseerd is in wat bokkers willen.
is al de zoveelste keer dat ik als reden zie "ja het kán wel maar...blabla'.
dan denk ik: dit forum bestaat niet zonder gebruikers,dus als het kan,dóe het dan.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:31

Stef schreef:
Ook niet ideaal, maar kies uit 2 kwaden dan de minst kwade en kies voor gebruiksvriendelijkheid.

Dat heeft hij ook gedaan, de meest gebruiksvriendelijke voor de mods. :D
Laatst bijgewerkt door KarinvdM op 17-02-11 21:32, in het totaal 2 keer bewerkt

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:32

Weten jullie wat? We verkassen onze ea topics gewoon naar bokt.be, zelfde systeem, je kan zelfs in vele gevallen je eigen nickname behouden!

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:34

Anoniem schreef:
ik krijg steeds meer het gevoel dat boktbeheer alleen voor zichzelf en modteam kiest en totaal niet geinteresseerd is in wat bokkers willen.
is al de zoveelste keer dat ik als reden zie "ja het kán wel maar...blabla'.
dan denk ik: dit forum bestaat niet zonder gebruikers,dus als het kan,dóe het dan.

Ik mis als ik veel antwoorden lees een beetje een visie. waar wil je heen met een forum.
En daar hoef je geen groot budget voor te hebben, de weg er naartoe zal misschien langer duren dan als je ineens een zak geld hebt.

Een visie is ook iets wat meer reclame inkomsten kan opleveren.
Als ik reclame ergens zou willen plaatsen zou ik niet gek zijn op een forum met zo'n grote doelgroep weer veel gebruik wordt gemaakt van ???????, ooit, misschien enz

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:49

KarinvdM schreef:
Stef schreef:

Dat heeft hij ook gedaan, de meest gebruiksvriendelijke voor de mods. :D

Heel plausibel, maarja, volgens mij draait bokt nog steeds op de users, dus gebruiksvriendelijkheid voor de users lijkt me toch op 1 staan

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:49

Wat ik me afvraag Bart heb je nu al een overzicht in de hoeveelheid vandaag geplaatste advertenties in vergelijk met afgelopen week bv? Ik heb het idee dat er nu al veel minder is geplaatst namelijk.

En is deze advertentie dan de toekomst?
[EA-TK-AP] Dekens en peesbeschermers te koop (zgan)
Laatst bijgewerkt door karuna op 17-02-11 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:51

Naja denk dat de helft ook nog niet doorheeft dat mensen geen berichten meer kunnen plaatsen dus denk dat het steeds minder word dat wel!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:54

Ik wilde net reageren op een advertentie........... toen kwam ik erachter dat het al ingegaan was.....

'Laat dan maar zitten'...........dacht ik toen. :roll:
En ik ga nu naar Marktplaats.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 22:07

@ Karuna, de advertentie waar jij naar linkt is helaas al weg? Was wel benieuwd :j

En inderdaad er zijn zó 10 nieuwe EA mod vrijwilligers te vinden als het er niet meer zijn. Dus modcapaciteit zát als je het mij vraagt. Dús zoals jullie al vroegen, wát is dan de echte reden?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 22:08

Alleen maar tig linken naar marktplaatsadvertenties.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 22:10

Ah dat mag inderdaad nog steeds niet. Wat wel gezegd is dat mag is dat je alle info in je advertentie zet én een link naar datzelfde artikel in een marktplaats advertentie zodat men daar kan bieden. Maarja dan nog moet je mensen vragen om zich dan wel op bokt via pb bekend te maken als 'die en die' op marktplaats ofzo :=

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 22:14

Paintlinger schreef:
Ik wilde net reageren op een advertentie........... toen kwam ik erachter dat het al ingegaan was.....

'Laat dan maar zitten'...........dacht ik toen. :roll:
En ik ga nu naar Marktplaats.

ja dit heb ik nu ook gedaan.
is een stuk minder zoals het nu is.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 23:03

ja ook ik vind het echt vreselijk irritant..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 23:53

De verlotingstopics kunnen nu dus ook niet meer? Jammer, want dat wou ik net gaan doen nu ik weer begonnen ben met frontriemen maken!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 00:56

Het word opeens duidelijk waarom je nu 1200 pb's in je inbox kunt hebben ipv 600 :=

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 09:06

Ik bied me ook wel aan om vrijwillig te modden op EA, ik heb uurtjes zat over in mijn dag hoor. :Y)

En daarnaast.. Volgens mij zou het beter geweest zijn als alles zo gebleven zou zijn.. Dan kan je beter eind 2011 een heel vernieuwd EA invoeren, dat werkt beter dan dit..

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 09:12

Hoogstwaarschijnlijk zal Marktplaats, door de veranderingen, dan wat meer "bokkers" krijgen die daar dan adverteren. :j
Maar het scheelt ook dat de oneliners minder actief zijn.