M_D_H schreef:okey... kan iemand mij uitleggen wat geit is?
Wat denk je van google ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:okey... kan iemand mij uitleggen wat geit is?
Eline schreef:En dat bewijs wil, maar kan ik ook niet openbaar maken. Dat is gebaseerd op gegevens die beschermd zijn door privacywetgeving. Er is al een hoop openbaar gemaakt na de ‘hack’, maar dat is niet door mij gebeurd en het mag duidelijk zijn dat ik daar ook niet achter sta.
Eline schreef:De vragen van Jasper
Je schrijft over 'het meeste lijkt te zijn gekopieerd'. Betekent dit dat er zaken bij zijn die niet één op één zijn gekopieerd, m.a.w. zijn aangepast, weggelaten?
Dat weet ik niet, de reden dat ik de ‘lijkt’ heb toegevoegd is omdat ik de posts niet 1 op 1 gecontroleerd heb, en het dus niet met zekerheid kan zeggen.
Eline schreef:Deze stelling begrijp ik niet. Het posten van de BC in 'dit topic' doet toch juist alles af aan onafhankelijkheid van de BC? Op basis waarvan is de onafhankelijkheid nu wel te garanderen?
Ik ben het niet met je eens dat het ‘alles afdoet’, wel (zoals aangegeven) dat het zeer zeker niet de bedoeling was. Maar het gaat om 1 topic, en de reden dat ik de onafhankelijkheid wel kan garanderen is dat dit een uitzonderingssituatie is. Normaal gesproken werken de teams gewoon onafhankelijk van elkaar en kom de bezwaarcommissie pas in actie als er een bezwaar ligt. Er is op sommige punten sprake van samenwerking (de bezwaarcommissie kan bijvoorbeeld vanaf het begin invloed uitoefenen op beleidsveranderingen voor het forum), maar ik stel dat dit de enige keer is dat er zo veel inmenging geweest is. En wat ik al aangaf, dat is voordat er überhaupt al post op ‘geit’ verschenen zijn onderkend.
Eline schreef:Dat het om twee verschillende zaken gaat, ben ik helemaal met je eens. Wat is de visie van het beheer op het verloop van deze twee verschillende zaken?
Dat is een heel ruime vraag, als je bedoelt hoe we dat gaan voorkomen denk ik dat we veel eerder een ander topic hadden moeten openen om zo de besluitvorming over het één vrij te houden van discussie over wat anders. Daar wordt sowieso lering uit getrokken. Als je deze vraag anders bedoelde, kan je hem dan toelichten?
Eline schreef:[b]Een open en eerlijk statement. De vraag die daarop volgt: waar leidt dit toe? Welke veranderingen kunnen de gebruikers tegemoet zien zodat dit niet nogmaals gebeurt?[b]
Dat is eigenlijk een vraag die ik wil beantwoorden in het rondetafeltopic, omdat daar ook een hoop suggesties op tafel gekomen zijn. Ik hoop daar later vanmiddag aan toe te komen, afhankelijk van andere vragen hier.
Arabesk schreef:(Bokt is een keer zo ver gegaan dat ze mijn werkgever hebben gebeld om iets te checken zodat ze me een ban konden aansmeren)