Berichten/account op verzoek verwijderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 19:52

BartVB schreef:
Er wordt niet moeilijk gedaan, er kan alleen niet aan alle eisen en wensen van gebruikers klakkeloos gehoor worden gegeven. Stuur een mail naar webmaster en er is eigenlijk altijd wel een manier waarop we op een redelijke oplossing voor alle partijen uitkomen.

en mailen helpt wel voor vragen?
want mijn pb beantwoord je niet >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 19:52

Liezel1 schreef:
Een privilege dat 1 bokker is toegekend (omdat het haar anders in haar prive en werk zou schaden) wordt nu door andere bokkers ook ingeroepen en daaraan wordt geen gehoor gegeven.
Blijkbaar omdat de belangen niet zo zwaar wegen als die van Slimmerik destijds.....

Ik mag hopen dat ik dit verkeerd opvat, Slimmerik heeft namelijk net als jij en ik en de rest van de bokkers
gebruik gemaakt van de optie berichten verwijderen op verzoek, waar in dit topic al meerdere malen op gewezen is.
Dus dat heeft niets met speciale priveleges van wie dan ook te maken, dat recht heeft iedereen.

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 19:55

En als jij het verkeerd opvat, wat dan, moeten we dan bang worden of zo?

Zoals ik uit voorgaande posten begrijp is het verwijderen van berichten niet echt een recht, want velen willen het en toch gebeurd het niet zo makkelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 19:57

Slimmerik, heb je een verstandsverbijstering dan?
Je kreeg gans bokt over je heen...

Waarom is je topic naar achteren gehaald dan? Omdat je die katten ging knuffelen.

Volgens mij heb je vakantie nodig, want jouw post nu is toch echt wel heel erg raar hoor........ :(:) Ineens de onschuld zelve...

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 19:59

Betteke schreef:
Zoals ik uit voorgaande posten begrijp is het verwijderen van berichten niet echt een recht, want velen willen het en toch gebeurd het niet zo makkelijk.

Ik kan zo een voorbeeld noemen van iemand die graag zou willen dat haar berichten en de berichten die over haar gaan verwijdert worden. Helaas is dit tot op heden niet gebeurt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:00

Chiqa schreef:
Ik was het in het kattentopic ook totaal niet eens met Slimmerik,
dat weet zij ook en daar heb ik ook geen geheim van gemaakt.

Aan de ene kant vind ik dat je wel enige verantwoording op moet kunnen afdragen in wat je schrijft,
ik neem ook aan dat je hier achter staat, maar als dit dermate uit de hand dreigt te raken door trieste low level bedreigingen aan huis dan vind ik dat zij alle recht had om zo'n topic te verwijderen en er verder werk van maken maar dan via een andere weg of te laten voor wat het is.

Dit geldt ook voor de bokkers die zo graag hun account weg willen hebben, ken je verantwoording het is jammer dat het niet meer gaat , maar stuur een PB met een verzoek, de mogelijkheid is er, maak daar gebruik van. Daarmee zou de kous af moeten zijn.

Chiqa ik loop langer mee in deze wereld en die low level bedreigingen die jij hiet noemt, dat zijn voor mij ook maar aannames. Er kan zoveel gezegd worden en in dit geval komt dat heel goed van pas.

Dan is Slimmerik er ook niet vies van, die weet ook heel goed hoe ze mensen in een hoekje moet zetten.

Overigens is er in dat topic meermalen aangekaard dat er bokkers zijn die die katten willen ophalen, dat Slimmerik dat als een bedreiging opvat.......tja.

Want wat is volgens jouw een bedreiging?

Anoniem

Re: Berichten/account op verzoek verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:01

Die voorbeelden zijn al aangehaald in dit topic Russel.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:02

saroanda schreef:
en de berichten die over haar gaan verwijdert worden. Helaas is dit tot op heden niet gebeurt.

Ik denk dat dat mij ook niet zou lukken. ;) Maar Bart geeft toch diverse keren aan waar je verzoek aan moet voldoen. Gegronde redenen.

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:03

Bokt modereert niet buiten bokt toch? Dus als je bedreigd wordt via de post of je kinderen op het schoolplein dat is toch buiten bokt?

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:03

Kan je dan ook een heel topic naar de Mesthoop laten verplaatsen omdat je die al 16 jarige puber gepost hebt en dat je niet wil dat je toekomstige werkgever (die Google al langer kent dan vandaag) die leest?

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:07

Ik ben bang dat de beruchte radiostilte is ingegaan. :D

Anoniem

Liezel1 schreef:
Kan je dan ook een heel topic naar de Mesthoop laten verplaatsen omdat je die al 16 jarige puber gepost hebt en dat je niet wil dat je toekomstige werkgever (die Google al langer kent dan vandaag) die leest?

Als je dit topic heb doorgelezen had je dit antwoord kunnen treffen, dit is idd mogelijk.

slimmerik

Betteke schreef:
Bokt modereert niet buiten bokt toch? Dus als je bedreigd wordt via de post of je kinderen op het schoolplein dat is toch buiten bokt?

Inderdaad. Er is ook niet gemodereerd buiten bokt volgens mij. Maar er werd volop reclame gemaakt voor youtubefilmpjes, hyvessites etc etc op bokt. Vandaar is er goed en volgens de regels gehandeld. Gegronde redenen om topic achter de schermen te plaatsen dus

En Liezel: individuele vragen kunnen per mail gesteld worden aan het team heb ik begrepen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:09

Chiqa schreef:
Die voorbeelden zijn al aangehaald in dit topic Russel.

Och dat zal wel, maar als ons Slimmerik nu verkondigd dat ze geen kat wat ooit heeft aangedaan, het bewuste topic te erg voor woorden is om het hier op bokt te laten staan, dan gelooft toch geen mens meer wat ze dan nog nasputterd met haar bedreigingen e.d.

Heel Winterswijk kan haar bellen over van alles en nog wat, als je politiek aktief bent, heb je een gevoelige positie en hoor je je woorden op een weegschaaltje te leggen, dus wellicht zijn het ontevreden Winterswijkers geweest die aan de bel hingen...wie zal het zeggen.., of gewoon een hele erge kattenliefhebber die heel erg boos was.....

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:11

Naar mijn weten is er in het "kattentopic" geen reclame gemaakt naar youtubefilmpjes, hyvessites etc.. Dat zat immers al op slot. En toch is dat gehele topic verdwenen en niet alleen de berichten die iemands privé leven zouden kunnen schaden.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-10 20:12

Ik zal wel blind zijn, maar ik begrijp nog steeds niet waarom onderstaande geen opties zijn:
- Gebruikers zelf de mogelijkheid geven om hun berichten aan te kunnen passen
- Gebruikers zelf de mogelijkheid geven om hun berichten te kunnen verwijderen
- Berichten automatisch na 2 jaar verwijderen
- Bij berichten ouder dan 2 jaar automatisch de username in 'gast' veranderen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:12

slimmerik schreef:
Betteke schreef:

Inderdaad. Er is ook niet gemodereerd buiten bokt volgens mij. Maar er werd volop reclame gemaakt voor youtubefilmpjes, hyvessites etc etc op bokt. Vandaar is er goed en volgens de regels gehandeld. Gegronde redenen om topic achter de schermen te plaatsen dus

En Liezel: individuele vragen kunnen per mail gesteld worden aan het team heb ik begrepen.

Nou wel degelijk buiten bokt gemoddeerd en iedereen kan daarover mee lezen op een ondertussen wel bekend forum..daar staat alles wat achter de schermen is besproken.

En wat is volgens jouw de gegronde reden om jouw topic achter de schermen te plaatsen? Jouw te erge bezigheden met dieren? Jouw uithalen naar bokkers toe die als reaktie op jouw een ow hebben gekregen? Jouw onplezierige woordkeuze tav je image op het werk? Of hoe jij mensen zo ontzettend kwaad maakt dat je haat en woede over je uit stort en dat mensen daardoor jouw persoonlijk willen gaan zien???

Allemaal eigen verantwoording, maar politici zeggen zoveel.....

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:13

saroanda schreef:
Naar mijn weten is er in het "kattentopic" geen reclame gemaakt naar youtubefilmpjes, hyvessites etc.. Dat zat immers al op slot. En toch is dat gehele topic verdwenen en niet alleen de berichten die iemands privé leven zouden kunnen schaden.

Dat topic werd wel aangegrepen om dingen uit hun verband te rukken. Net als nu weer gebeurd. Maar ik geloof dat dit topic nu alleen nog maar gebruikt wordt voor persoonlijke aanvallen :o

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:14

Dat hele kattentopic is me ontgaan en interesseert me ook niet, maar hoe haal je het in je hoofd als volwassene, en dan ook nog raadslid godbetert, om zulke stomme dingen op het internet te plempen?
Bedreigingen zijn not done, dat ben ik met je eens, maar had je niet ff kunnen nadenken en misschien wat meer tijd in je werk kunnen steken ipv in het internet?

De bedreigingen waren buiten bokt, youtube valt buiten bokt, net als hyves, dus er is wel gemodereerd buiten bokt.

RoodZonnetje

Re: Berichten/account op verzoek verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-10 20:15

Kunnen jullie het Slimmerik gedoe ergens anders uitvechten? :o
Anders gaat dit topic gesloten worden en wordt dit het zoveelste idee dat sowieso nergens toe leidt (zolang er over gesproken wordt heb ik nog hoop dat het op een gemakkelijke weg buiten rechtswege om opgelost kan worden)

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:16

Dit topic wordt volgens mij alleen maar gebruikt om de waarheid te vertellen. En het is alleen de waarheid die de lucht kan klaren. Zolang er een aantal zaken niet duidelijk zijn zullen deze vragen altijd naar boven blijven komen.

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:17

Misschien is het beter om het maar eens gewoon in de openbaarheid uit te vechten. Al die onvrede van de laatste tijd is, wat ik heb begrepen, begonnen met dat kattentopic waar Slimmerik nogal minder slimme dingen heeft gepost.
Laatst bijgewerkt door Betteke op 15-12-10 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:17

Nee! Want bokt wordt al 2 maanden monddood gemaakt. Alles omtrent deze dame wordt weggegumd en het regent ow's/bannen om haar in bescherming te nemen, terwijl ze zelf volledig dader is aan al haar eigen ellende.

Bokt wordt hierdoor volledig kapot gemaakt! :( De onvrede is massaal! :(

Ach er is al lang en breed getemt, nog een paar minuten en het topic zit op slot.

Heino aan jouw de eer, je topic verder te vervolgen ik log uit... ;)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-12-10 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:19

Jola schreef:
Dit topic wordt volgens mij alleen maar gebruikt om de waarheid te vertellen.

Welke waarheid?

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-10 20:19

Maar open daar dan toch een ander topic voor.. Op deze manier wordt het posts verwijderen van andere gebruikers ondergesneeuwd door een of ander voorgetrokken figuur.