Chiqa schreef:Ik was het in het kattentopic ook totaal niet eens met Slimmerik,
dat weet zij ook en daar heb ik ook geen geheim van gemaakt.
Aan de ene kant vind ik dat je wel enige verantwoording op moet kunnen afdragen in wat je schrijft,
ik neem ook aan dat je hier achter staat, maar als dit dermate uit de hand dreigt te raken door trieste low level bedreigingen aan huis dan vind ik dat zij alle recht had om zo'n topic te verwijderen en er verder werk van maken maar dan via een andere weg of te laten voor wat het is.
Dit geldt ook voor de bokkers die zo graag hun account weg willen hebben, ken je verantwoording het is jammer dat het niet meer gaat , maar stuur een PB met een verzoek, de mogelijkheid is er, maak daar gebruik van. Daarmee zou de kous af moeten zijn.
Chiqa ik loop langer mee in deze wereld en die low level bedreigingen die jij hiet noemt, dat zijn voor mij ook maar aannames. Er kan zoveel gezegd worden en in dit geval komt dat heel goed van pas.
Dan is Slimmerik er ook niet vies van, die weet ook heel goed hoe ze mensen in een hoekje moet zetten.
Overigens is er in dat topic meermalen aangekaard dat er bokkers zijn die die katten willen ophalen, dat Slimmerik dat als een bedreiging opvat.......tja.
Want wat is volgens jouw een bedreiging?