Onassa schreef:Ollie en Betteke, het gaat om mensen die hier vanaf het eerste uur aanwezig waren.
Die mede bokt hebben gemaakt tot wat het nu is (of je daar nu zo blij mee moet zijn), maar die heel veel inzet getoont hebben.
Deze mensen hadden vaak verstand van zaken.
Ook een scherpe eigen mening.
En ook wel eens over het randje.
Mensen die door een groot aantal bokkers gemist worden.
Mensen die om verkeerde redenen geband werden, daar waar een ander die er wel alle reden voor zou hebben gehad de hand boven het hoofd werd gehouden of een oogje toe geknepen werd.
Voor die mensen van het eerste uur kan ik me dus heeeeeel goed voorstellen dat het vreselijk frustie is de manier hoe dat allemaal gegaan is.
En nu gaat er een mod weg, die haar werk hier prima deed, omdat ze nog persoonlijk contact heeft met een van de gebande leden!
Jezus....waar blijf je dan???
Moet je tegenwoordig zeker ook eerst een brief met zwijgplicht onder tekeken als je mod wilt worden.
Die twee zaken (bokt en prive leven) horen los van elkaar te staan.
Een goede mod word per omgaande de laan uitgestuurd omdat ze soms contact heeft met iemand die het beheer niet moet!
Het lijkt wel een communistisch forum zo zachtjes aan.
Ik heb de hele groep, zowel beheerders als mod's heel lang het voordeel van de twijfel gegeven, maar nu kan ik dat niet meer (goede mods daar gelaten).
Goh wat haal jij de woorden uit mijn mond zeg