Ik ben gevraagd om te stoppen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:59

Onassa schreef:
Ollie en Betteke, het gaat om mensen die hier vanaf het eerste uur aanwezig waren.
Die mede bokt hebben gemaakt tot wat het nu is (of je daar nu zo blij mee moet zijn), maar die heel veel inzet getoont hebben.
Deze mensen hadden vaak verstand van zaken.
Ook een scherpe eigen mening.
En ook wel eens over het randje.
Mensen die door een groot aantal bokkers gemist worden.
Mensen die om verkeerde redenen geband werden, daar waar een ander die er wel alle reden voor zou hebben gehad de hand boven het hoofd werd gehouden of een oogje toe geknepen werd.
Voor die mensen van het eerste uur kan ik me dus heeeeeel goed voorstellen dat het vreselijk frustie is de manier hoe dat allemaal gegaan is.
En nu gaat er een mod weg, die haar werk hier prima deed, omdat ze nog persoonlijk contact heeft met een van de gebande leden!
Jezus....waar blijf je dan???
Moet je tegenwoordig zeker ook eerst een brief met zwijgplicht onder tekeken als je mod wilt worden.
Die twee zaken (bokt en prive leven) horen los van elkaar te staan.
Een goede mod word per omgaande de laan uitgestuurd omdat ze soms contact heeft met iemand die het beheer niet moet!
Het lijkt wel een communistisch forum zo zachtjes aan.
Ik heb de hele groep, zowel beheerders als mod's heel lang het voordeel van de twijfel gegeven, maar nu kan ik dat niet meer (goede mods daar gelaten).

Goh wat haal jij de woorden uit mijn mond zeg _/-\o_ .

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:59

Apple schreef:
Eenmaal ingewerkt valt een moderator onder een hoofdmod. Deze hoofdmod heeft met regelmaat werkbesprekingen met de moderator en functioneringsgesprekken.

:=
De vrijwilligersvergoeding a 1500 euro per jaar lijkt me niet overbodig.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:00

easygoing schreef:

Sorry....moet ik ze je weer terug geven :D

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:01

Vienna2007 schreef:
easygoing schreef:
Maar wat voor informatie zou er zooooooo belangrijk zijn om koste wat het kost bij bepaalde (ex)bokkers weg te houden?

Juist. Dat is het punt ook.

Blijf het te belachelijk voor woorden vinden allemaal.
Kom op zeg, als we het nou over staatsgeheimen hebben oke maar dit is een paardenforum.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:01

Onassa schreef:
easygoing schreef:

Sorry....moet ik ze je weer terug geven :D

Hahahaa nee hoor hou maar ik sluit me gewoon helemaal bij jou woorden aan :D .

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:02

Quellian schreef:
Apple schreef:
Eenmaal ingewerkt valt een moderator onder een hoofdmod. Deze hoofdmod heeft met regelmaat werkbesprekingen met de moderator en functioneringsgesprekken.

Krijgen de mods 1500 per jaar? Hoe zit dat dan precies?

Rinske

Re: Ik ben gevraagd om te stoppen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:03

Het is inmiddels al een heel aantal keer gezegd: de mods krijgen GEEN vergoeding. Het is vrijwilligerswerk.
En ik kan me persoonlijk wel een aantal zaken indenken die NIET naar buiten gebracht mogen worden, ik geef maar een voorbeeldje: aangevraagde schaduwaccounts van mensen met diepe problemen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:03

easygoing schreef:

Nee krijgen ze niet.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:04

easygoing schreef:

Lezen blijft lastig....?

Teamleden krijgen GEEN vergoeding.
/offtopic

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:05

Mods krijgen niet betaald, ook geen vrijwilligersvergoeding. Lijkt me ook erg krom, je bent vrijwilliger of niet. Ik doe buiten Bokt meer vrijwilligerswerk, daar zie ik ook geen cent voor en wil ik ook niet.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:06

easygoing schreef:
Quellian schreef:

Hahaha nee, maar de wettelijk maximale vrijwilligersvergoeding ligt op 1500 per jaar.
Als ik zo'n vrijwilligersfunctie zou hebben incl. werkoverleggen en functioneringsgesprekken, pfff... zou ik dus niet vrijwillig doen :D

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:07

Winged schreef:
easygoing schreef:

Lezen blijft lastig....?

Teamleden krijgen GEEN vergoeding.
/offtopic

Zo de vriendelijkheid zelve weer jeutje zeg.

Ik vroeg me dat af naar aanleiding van de post waar ik op gequote heb.
Persoonlijk haal ik uit die post dat er wel een vergoeding is.

Maar blijkbaar mag je zelfs van andere bokkers al niet eens meer een vraag stellen.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:09

Quellian schreef:

Hahaha nee, maar de wettelijk maximale vrijwilligersvergoeding ligt op 1500 per jaar.
Als ik zo'n vrijwilligersfunctie zou hebben incl. werkoverleggen en functioneringsgesprekken, pfff... zou ik dus niet vrijwillig doen :D[/quote]

:P

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:09

Quellian schreef:
easygoing schreef:

Als ik zo'n vrijwilligersfunctie zou hebben incl. werkoverleggen en functioneringsgesprekken, pfff... zou ik dus niet vrijwillig doen :D

Kijk Winged zo kan je ook netjes een antwoord geven. :Z

Quellian thanks, ik heb je post verkeerd gelezen maar idd als er dusdanig met je omgegaan word zou ik die vergoeding wel op zijn plek vinden.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:11

Nee hoor, dat staat er niet: er staat dat zij vindt dat dat niet overbodig zou zijn, niet dat ze dat krijgen ;) .

Hoezo 'als er dusdanig met je omgegaan wordt'. Wij weten niet wat er achter de schermen is gebeurd, dus wij kunnen daar ook geen conclusie uit trekken. Het beheer maakt echt niet zomaar deze beslissing hoor, daar zal echt wel een gegronde reden achter zitten. Dit doen ze echt niet om te pesten ofzo.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:12

En nee Sjoert, ook niet voor 1500 euro per jaar. Ben gewoon niet zo'n vrijwillig type ;)

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:16

Rinske schreef:
Nee hoor, dat staat er niet: er staat dat zij vindt dat dat niet overbodig zou zijn, niet dat ze dat krijgen ;) .

Hoezo 'als er dusdanig met je omgegaan wordt'. Wij weten niet wat er achter de schermen is gebeurd, dus wij kunnen daar ook geen conclusie uit trekken. Het beheer maakt echt niet zomaar deze beslissing hoor, daar zal echt wel een gegronde reden achter zitten. Dit doen ze echt niet om te pesten ofzo.

Hoe je het ook wend of keert het blijft een feit dat TS op een behoorlijk lage manier aan de kant is gezet en blijkbaar heeft het beheer geen duidelijke goede reden gegeven (dat kan je uit de openingspost al direct halen) en daarmee word voor veel bokkers nog maar eens bevestigd dat er in de hogere kringen van bokt behoorlijk vanuit eigen mening gehandeld word.

Als je een sterke eigen mening hebt wat niet in het straatje past van de hogere kringen dan kan je vertrekken en met jou duidelijk ook de mensen die jou wel een warm hart toe dragen.
Laatst bijgewerkt door easygoing op 14-12-10 13:19, in het totaal 3 keer bewerkt

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:17

Nou ik weet wel dat ik me ook niet meer aanmeld voor de vrijwilligersfunctie's, ik heb in het verleden aangeboden mod en/of lid bezwaarscommissie te worden.
Ik heb er wel vaker mijn twijfels bij gehad maar ik maak al zoveel jaren met plezier gebruik van bokt dat ik vond dat ik wat terug moest doen. Maar nu dus niet meer, ik hoor teveel vreemde verhalen en dan ook nog die vreemde selectiecriteria.

Overigens ben ik 2 maanden geleden gevraagd om wikischrijver te worden, ben daarmee accoord gegaan maar heb nooit meer wat gehoord :?
Laatst bijgewerkt door anneliesdj op 14-12-10 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:18

anneliesdj schreef:
en dan ook nog die vreemde selectiecriteria.

Vertel? :D

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:19

Quellian schreef:
anneliesdj schreef:
en dan ook nog die vreemde selectiecriteria.

Vertel? :D

:Y)

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:23

easygoing schreef:
Onassa schreef:
Ollie en Betteke, het gaat om mensen die hier vanaf het eerste uur aanwezig waren.
Die mede bokt hebben gemaakt tot wat het nu is (of je daar nu zo blij mee moet zijn), maar die heel veel inzet getoont hebben.
Deze mensen hadden vaak verstand van zaken.
Ook een scherpe eigen mening.
En ook wel eens over het randje.
Mensen die door een groot aantal bokkers gemist worden.
Mensen die om verkeerde redenen geband werden, daar waar een ander die er wel alle reden voor zou hebben gehad de hand boven het hoofd werd gehouden of een oogje toe geknepen werd.
Voor die mensen van het eerste uur kan ik me dus heeeeeel goed voorstellen dat het vreselijk frustie is de manier hoe dat allemaal gegaan is.
En nu gaat er een mod weg, die haar werk hier prima deed, omdat ze nog persoonlijk contact heeft met een van de gebande leden!
Jezus....waar blijf je dan???
Moet je tegenwoordig zeker ook eerst een brief met zwijgplicht onder tekeken als je mod wilt worden.
Die twee zaken (bokt en prive leven) horen los van elkaar te staan.
Een goede mod word per omgaande de laan uitgestuurd omdat ze soms contact heeft met iemand die het beheer niet moet!
Het lijkt wel een communistisch forum zo zachtjes aan.
Ik heb de hele groep, zowel beheerders als mod's heel lang het voordeel van de twijfel gegeven, maar nu kan ik dat niet meer (goede mods daar gelaten).

waar is eigenlijk aangegeven dat ze om haar band met kiwiko eruit gaat? volgens mij staat dat niet vast.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:24

Je kunt toch wel lezen???

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:25

Onassa schreef:

Waar lees je dat??
Ik vind het vervelend om te zien dat er nu redenen voor het vertrek gegeven worden die nergens genoemd worden. Nessah heeft zich al die tijd ingezet voor Bokt en het is niet eerlijk voor haar om nu te insinueren dat dit de reden van vertrek is.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:26

momentje.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:27

Dat is ook niet bevestigd door het beheer en dat zullen ze ook niet snel doen.
Stel dat ze dat bevestigen dan laten ze zichzelf enorm in de kaarten kijken en zal niemand ze meer serieus kunnen nemen maar persoonlijk ben ik wel van mening dat ze die ballen horen te helpen.

Maar als je 1 + 1 optelt dan kom je al snel tot een hele duidelijke conclusie.
Denk ook dat het bij een heleboel bokkers buiten het verhaal van TS ook om het gehele bokt beleid gaat en dat dit "ontslag" het hele plaatje maar weer eens bevestigd.