Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eline schreef:Tieneke, ik zag dat er van jou nog onbeantwoorde vragen open stonden: je eerste vraag kan ik niet beantwoorden, dat heb ik in het andere topic ook aangegeven. De functioneringsgesprekken met de hoodfmods/mid houd ik, en voor de rest denk ik niet dat het relevant is wat daar precies besproken wordt.
En EA, yup, dat is inderdaad een lastig geval. Het is trouwens zeker niet zo dat er sinds 2003 niets gebeurd is, maar de ‘grote verandering’ is inderdaad nog niet doorgevoerd. Dat heeft er vooral mee te maken dat een nieuw EA systeem in de huidige software niet mogelijk is, en er dus een complete platformupdate nodig is, en dat kost gewoon gruwelijk veel tijd.
BartVB schreef:@Stef; goed punt. Dat hebben we inderdaad een tijdje vastgehouden omdat ook hier het idee was dat het nieuwe EA er sneller zou zijn dan nu het geval is. EA draait op dit moment redelijk gezien de omstandigheden en de regels die daar gelden zijn al een paar jaar constant verfijnd. Maar We gaan binnenkort maar eens kijken of er toch nog kleine (beleids)dingen zijn die we aan kunnen passen om het leed wat te verzachten tijdens het wachten.
suuzepuus schreef:Laatst kreeg ik een OW omdat ik een grapje maakte. Helaas was het niet grappig volgens de MOD. Ik heb een mail gestuurd naar de MOD maar moet er maar genoegen mee nmeen. Nu ik kijk naar de posts van de desbetreffende MOD zie ik dat ze niks beters te doen heeft en alleen maar slotjes plaatst of groene opmerkingen plaatst. zelf plaatst ze nergens wat (ja, 3 niks zeggende opmerkingen in eenzelfde topic in 3 pagina's) beetje jammer dat dat kan hier en dat de MOD's blijkbaar zelf weinig tot niet gecontroleerd worden dor hun 'collega's'!!