echt super leuk die paarden smileys!!! ik hoop dat er een komt. ik heb er een paar ff 15pixels hoog gemaakt, maar dan is het niet meer te zien dat het een paard is jammergenoeg..
Marlinda
Geplaatst: 17-12-10 15:13
Weet niet of deze gebruikt mogen worden want ik heb ze even van internet geplukt als voorbeeld.
< moet de achtergrond nog ff weg.
Nou Bart, al iets gezien wat in de buurt komt? Zelf vind ik de laatste wel leuk.
Die laatste vind ik redelijk onherkenbaar Kan even goed een hond zijn haha! Ik opteer voor een smilietje met paard én ruiter, en een paardenhoofd-smiley
_Lucy
Geplaatst: 17-12-10 15:17
@Bart, wat bedoel je precies met bokt stijl? heb je eisen waar hij aan moet voldoen, of tips? dan word het ook wat makkelijker om iets te maken wat jij goed vind.
Marlinda
Geplaatst: 17-12-10 15:17
Liene schreef:
Die laatste vind ik redelijk onherkenbaar Kan even goed een hond zijn haha! Ik opteer voor een smilietje met paard én ruiter, en een paardenhoofd-smiley
Echt waar? Oh ik zie d'r geen hond in, op welke manier moet ik dan kijken?
Marlinda, misschien is het inderdaad beter als die achtergrond al weg is En ik zie idd een dierenhoofd, maar bv. de langere oren, neusgaten, amandelogen die een paard wat heeft, zie ik niet echt kenmerkend er in. Snap je ?