Hmmmmmmmmmm als we toch met zn allen zo'n leuke koukleumsmiley hebben gekregen,... Waarom kunnen we dan geen paard krijgen ?????????????? Zou toch wel leuk zijn zeker hier
Maar ik mis inderdaad ook een paard-smiley hier, 01San En dat terwijl er wel een koe is!
01San
Geplaatst: 30-11-10 00:40
Girassol schreef:
Hij is leuk!
Maar ik mis inderdaad ook een paard-smiley hier, 01San En dat terwijl er wel een koe is!
Hahahahah nou je het zegt Girassol! Wel een koe en geen paard .. DAT kan toch niet! Bij deze roep ik creatieve bokkers op voor een paard met de juiste grootte ofzoiets dat hij hiertussen past
Onassa
Geplaatst: 30-11-10 00:42
Nog een paar toepasselijke smiley's
Ben zoals je ziet dol op smiley's en vind het op zo'n groot forum als bokt ook erg dunnetjes wat dat betreft.
xHelene
Geplaatst: 30-11-10 01:22
Hahahah wat stom! wel een koe & een kuiken maar geen paard dat kan toch niet op een paarden forum?
Hij is leuk geworden! Al vond ik die bibbersmilie met groene muts eigenlijk ook erg leuk! Alleen leek die iets teveel op de hyves-bibber-smilie.
haha ja idd, wel 'n koe maar geen paard
Air
Geplaatst: 30-11-10 01:38
Leuk, kon niet slapen dus keek nog even op bokt op mn mobiel en zag dat jullie ook nog een paard willen, dus dacht even freubelen, het lijkt echt nergens op
Leuk, kon niet slapen dus keek nog even op bokt op mn mobiel en zag dat jullie ook nog een paard willen, dus dacht even freubelen, het lijkt echt nergens op
Ik vindt ze super
Joscaa
Geplaatst: 30-11-10 01:51
Ik ben voor. Maar dan wel een kleine in boktstyl, anders vind ik het stom.
NatasjavE
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-10 08:38
Air schreef:
Ahhh die zijn leuk....kan je ook een vosbles maken????