Ergenissen op Bokt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 20:03

ikdoemaarwat schreef:
ja en zo bedoel ik het dus ook niet, kan het ook niet goed uitleggen omdat alles al verwijderd is.....
het was zo dat de overige bokkers gewone reactie's gaven maar juist de TS niet normaal reageerde.....snap je het nu een beetje?

Wat ik weet is dat wanneer een bokker over de schreef gaat dat dan dat bericht en de berichten die op het vewijderde bericht slaan of een reactie daarop, dan ook verwijderd worden.

Je kunt me niet wijsmaken als je binnen de normale fatsoensnormen reageerd qua teksten, zonder steken onderwater, dat je daar geen waarschuwing sturende of officiele voor krijgt, of je moet al offtopic bljven reageren na een kermit uitspraak...

En dan blijf ik bij mijn eerdere bericht, het is niet de eerste zin , maar het antword die een ruzie/rel veroorzaakt.

Ojajoh

Re: Ergenissen op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 20:06

nee in dit geval dus echt niet......maar nogmaals bewijzen kan ik het niet meer aangezien alles verwijderd is
maar wel heb ik een wijze les geleerd en dat is screenshots maken van de zaken ;)

er werd alleen maar gevraagd waarom TS zo raar reageerde......ts was diegene die echt heel vaag reageerde, bleek een afreageer geweest te zijn van een ander topic (bleek later)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 20:08

ik heb geen zin gehad om alles te lezen, maar ik merk wel inderdaad dat 1 woordje oftoppic en je bericht word verwijderd en zo lang ben ik nog niet lid.
ik had bij iets gereageerd maar het was niet helemaal zoals in het begin topic stond. mede bokkers mij er meteen op attenderen dat ik de volgende keer pas iets moet posten als het ook echt helemaal in het topic hoorde anders werd hun topic gesloten, ik dacht dat ik gek werd.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 21:07

Ik kan me er eigenlijk niet zo druk om maken.. Offtopic is gewoon niet de bedoeling, dus best logisch dat het wordt verwijderd. Het is gewoon handiger voor bokkers die in weze geïnteresseerd zijn in goede informatie of een bepaalde discussie, dat er niet allerlei reacties staan als 'vind ik ook' of 'amen'.

Als je gewoon een beetje je best doet om netjes te reageren en terug leest of je post inhoudelijk wat te zeggen heeft en het niet te aanvallend is zie ik het probleem niet.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 21:09

Grappig dan dat ook jij mede je niet aan de regels kunt houden op ENT-HK en daar wél offtopic gaat Chris :+

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 21:10

Klopt Cyntje, ik zeg ook niet dat ik zelf een engeltje ben (al komt het misschien wel zo over in die post :+). Die opmerking van de mod was dan ook terecht en daar hoor je mij niet over klagen.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 21:13

Nee inderdaad :)

Wél jammer dat het nu een HK is door dat offtopic gedoe en ik niet op nog een HK zit te wachten maarrr gewoon gezellig op ENT over desbetreffend programma wil kletsen :)
En dat is voor mij ook een ergernis op bokt.

In plaats van dat dat topic behouden wordt op ENT/ENT-HK en de offtopickletsers zelf een topic kunnen openen op HK wordt dat topic maar naar HK verplaatst en diegene die niet over Harry's willen praten druipen dan al snel af,... ik kan mijn ei verder nergens kwijt over dat programma en vaak mag men dan ook geen nieuw topic meer openen op ENT :?

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 21:15

Ja ik snap best dat je dat vervelend vindt :j Hoewel ik niet denk dat het desbetreffende topic heel veel offtopic zou gaan. Afgezien van Harry af en toe :+