Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lia_ schreef:Waarom steken de mods er dan toch tijd in om advertenties te verplaatsen en waarschuwings pb's te sturen
Asyaa schreef:Als je keer op keer honderd posts kan verwijderen en een mod opmerking kan plaatsen, dan denk je toch bij jezelf flikker toch eens mooi op, paar OW's her en der desnoods een ban, opgedonderd er mee en werklast word minder. Zelfde als bij de mensen die 'ik weet dat het niet hier moet maar <zet hier prachtig excuus>'.
Ilzas schreef:Op HAW reageer ik ook al niet meer, want je moet per se kritiek gaan leveren op iemand.
Als je een interessant paard ziet op Marktplaats, mag je dat niet bespreken, want je mag geen advertenties van derden bespreken..
Een pittige discussie mag niet meer, die word gewoon gedelete.
Und so weiter, und so weiter...
suuzepuus schreef:Ik heb laatst een topic geopend omdat ik heel vaak tegen dit probleem aanloop. En wat denk je.....
Het topic wordt gesloten!!!!
te belachelijk voor woorden.....
XoNo schreef:Niet op alle slakken zout leggen en overleg met gebruikers.
Ayasha schreef:Ik vind het vooral jammer dat de bokkers zo'n watjes geworden zijn door al die regeltjes.Maar verder doen ze maar.
H_Nalanta schreef:Altijd toch dat gezeur over dat Bokt niet meer is zoals vroeger..![]()
Er zijn nou eenmaal meer leden, dus er moeten gewoon regels komen. Tuurlijk ben ik het niet overal mee eens maar de Mod's werken hard genoeg en doen dit ook vrijwillig en doen ook weleens wat fout..
Als je Bokt zo vreselijk vind dan ga je toch op zoek naar een site die wél aan je verwachtingen voldoet?
Chiqa schreef:Bokt is gratis en vrijblijvend, dat wist je?
Shadow0 schreef:Ik vind de regels inderdaad niet onredelijk. Ze worden alleen niet nageleefd en niet consequent gehandhaafd.
Asyaa schreef:@Chiqa
Waarom eindigen dan vrijwel altijd of in een slotje, of het gaat door en moeten ze 'weer' 100 posts verwijderen. Was een topic een tijd geleden, 5 mod opmerkingen, richting de 800 posts weg. Bij de 3de modopmerking begonnen de mods al te klagen van 'Ik heb zojuist weer...'. Als je ziet dat je keer op keer reacties van iemand moet verwijderen, dan bonjour je hem toch van het forum af? Niet alle 800 posts kwamen van 1 persoon afmaar een groot aandeel van die 800 kwam van een zeer kleine groep.
ikdoemaarwat schreef:zonder gebruikers geen bokt en voor sommige geen groene titel.......
dat wist je ook?
Chiqa schreef:Er zijn meer dan genoeg bokkers, meer dan je realiseert blijkbaar die het hier wel naar hun zin hebben hoor, dus die mensen blijf je altijd wel houden.
Als je het niet naar je zin heb ga je toch weer?
ikdoemaarwat schreef:waarom zouden we er niks van mogen zeggen?
Enyaa schreef:ik heb er eens goed over nagedacht. het enige wat bij mij de sfeer verpest zijn die topics over het geloof pvv enz.
Chiqa schreef:ikdoemaarwat schreef:waarom zouden we er niks van mogen zeggen?
Beetje vervelende opmerking want zo zwart wit is het helemaal niet, want waar staat dat je niets mag zeggen?
Verder sja...als je het als 'wegjagen' al zie zegt dit meer iets over jou dan over wie dan ook.
Als ik het ergens niet gezellig vind dan sluit ik de deur, ga ik naar huis, ga ik zelf weg, niemand jaagt mij weg
DeHP schreef:Volgens mij heb je ook nog altijd de keuze om zelf Mod te worden.
DeHP schreef:Als een team nooit een andere kijk op iets krijgt, kan een team ook niet veranderen. Juist als er een nieuwe bijkomt die anders tegen dingen aankijkt is er weer ruimte voor verandering.
Citaat:Ik weet verder niet wat de toelatingseisen zijn dus weet niet wie er wel een niet door de selecties komen.
ikdoemaarwat schreef:Chiqa schreef:Er zijn meer dan genoeg bokkers, meer dan je realiseert blijkbaar die het hier wel naar hun zin hebben hoor, dus die mensen blijf je altijd wel houden.
Als je het niet naar je zin heb ga je toch weer?
Neuh....kom hier al 6,5 jaar, laat me niet " wegjagen" door een paar mod's en een paar vervelende bokkers
daar ben ik een te " die hard" voor
en het is al eerder genoemd......waarom zouden we er niks van mogen zeggen? dus het is maar mond dicht of oprotten?
zo werkt het niet
echte leven is het ook niet zo....
Enyaa schreef:ik heb er eens goed over nagedacht. het enige wat bij mij de sfeer verpest zijn die topics over het geloof pvv enz.
Die sfeer daar zijn vaak net een rotje, Op het puntje van het ontploffen maar hij gaat niet,. en als je hem vastpakt...
Ilzas schreef:Ja op Bokt is iedereeen zo heilig, niemand heeft schulden, niemand rijd te hard, niemand steelt, gaat vreemd, liegt enzovoort, enzovoort. Laat me niet lachen.
Cyntje schreef:Ilzas schreef:Ja op Bokt is iedereeen zo heilig, niemand heeft schulden, niemand rijd te hard, niemand steelt, gaat vreemd, liegt enzovoort, enzovoort. Laat me niet lachen.
Nee... maar bokt is wel internet... en dit zijn dingen die men vaak prive al niet uitspreekt, laat staan het op internet neerpleurd, of wel?