Schrikfilmpjes... Kunnen we er vanaf?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 13:34

polly2 schreef:
Misschien kunnen dit soort topics ook verboden worden, of voorzien van een waarschuwing?

Ik ben namelijk allergisch voor geneuzel....en krijg er zoveel jeuk van, dat ik er niet van kan slapen. Heb ook al gedonder op mijn werk gehad, omdat ik alleen maar zit te krabben....en men mij van luizen verdenkt. Dus nu zit ik ook nog in een sociaal isolement....en dat allemaal door een topic. Het had zo simpel voorkomen kunnen worden als er een waarschuwing had gestaan....want dan had ik dit topic niet geopend...

:+ ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) :+

_O- _O- _O-

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 01:07

polly2 schreef:
polly2 schreef:
Misschien kunnen dit soort topics ook verboden worden, of voorzien van een waarschuwing?

Ik ben namelijk allergisch voor geneuzel....en krijg er zoveel jeuk van, dat ik er niet van kan slapen. Heb ook al gedonder op mijn werk gehad, omdat ik alleen maar zit te krabben....en men mij van luizen verdenkt. Dus nu zit ik ook nog in een sociaal isolement....en dat allemaal door een topic. Het had zo simpel voorkomen kunnen worden als er een waarschuwing had gestaan....want dan had ik dit topic niet geopend...

:+ ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) :+

Je moet dit niet serieus nemen. Het is een grapje.... ik dacht dat dat wel duidelijk was? Ik zie soms een stukje cabaret in dingen en vergroot het dan even uit. Als grapje dus...vandaar...
Alleen als ik jou dit moet gaan uitleggen, betekent ´t, dat het eigenlijk niet zo´n goede grap was....dus ik zal de hand in eigen boezem steken....en de volgende keer betere grappen verzinnen...

Ik vond het best een leuk grapje := maar misschien kan er voortaan een [TAG] voor, met daarin het woord grapje. Dan weten mensen dat het een grapje is.

Air

Re: Schrikfilmpjes... Kunnen we er vanaf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 01:20

Tja je kan nou eenmaal niet rekening houden met alle mensen op bokt, en dan al helemaal niet als ze in de minderheid zijn.

Dan zouden we bokt net zo goed roze kunnen maken voor de penny's onder ons _O-
Want ja, blauw is als peny echt afgrijselijk om te zien! :j

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 11:17

dwaallicht schreef:
Ik vond het best een leuk grapje := maar misschien kan er voortaan een [TAG] voor, met daarin het woord grapje. Dan weten mensen dat het een grapje is.

:D :D :D