Waar is de grens wat men schrijven mag?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 23:52

janesmith schreef:
Er is nog nooit een moderator geweest die mij gevraagd heeft om woorden als knuffelen en theedrinken achterwege te laten, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt.
....
Buiten dat gaan heel veel van de opmerkingen die jullie hier plaatsten vanaf pagina 1, direct of indirect over mij. Wees dan niet verbaasd dat ik me ook in de discussie kom mengen. Daar vraag je om als je een topic ter ere van mij opent. Zelfs als ik niet in een topic ben, hang ik boven de markt. Ik lijk de PVV wel. _O-

En dit is wat mij betreft nou juist het probleem, niet jij persoonlijk, daar gaat dit topic helemaal niet over.. maar het feit dat bokt niet ingrijpt op denigrerende termen en daarmee belabberde discussietechnieken.
Of jij die nu bezigt of een ander zal me worst zijn. Alleen ik zou het persoonlijk fijn vinden als bokt nu eens aangeeft wat wel en niet kan op dat vlak.

Grapjasjes12

Re: Waar is de grens wat men schrijven mag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 23:54

Ik snap dat ook niet FS :')

Helemaal met je eens Waves, mede door het tijdstip heb ik hier niets aan toe te voegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 23:56

@FaberSmid
Waarom nu weer dat "uw wilders" , ik word daar een beetje moe van.
Er word toch ook niet gesproken over uw cohen of uw femke of waar u ook op stemt

De heer Wilders is gewoon partijleider (inmiddels hier een lijder) van een politieke partij net als Cohen, Halsema, Rutte en al die anderen.

Eerst weer een tegenreactie geven en dan zeggen maar laten we het hier niet over politiek hebben, dat vraag toch weer reactie.

Overigens is er iets met u toetsenbord aangezien er steeds haakjes staan tussen de n en e en achter die e dit dus (e)

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 00:01

SaskiaStar schreef:
@FaberSmid
Waarom nu weer dat "uw wilders" , ik word daar een beetje moe van.
Er word toch ook niet gesproken over uw cohen of uw femke of waar u ook op stemt

De heer Wilders is gewoon partijleider (inmiddels hier een lijder) van een politieke partij net als Cohen, Halsema, Rutte en al die anderen.

Eerst weer een tegenreactie geven en dan zeggen maar laten we het hier niet over politiek hebben, dat vraag toch weer reactie.

Overigens is er iets met u toetsenbord aangezien er steeds haakjes staan tussen de n en e.

U heeft nief goed gelezen, meermaals geschreven dat ik niet in nedeland mag en doe stemmen. Dus ik stem niet eens in nederland, weet daarom niet eens waar u over schrijft.
Het geen ik over de heer wilders schrijft gaat over zijn deelname aan groeperingen, niet over politiek dus uw schrijven gaat niet op. Wat betreft het schrijven van jan en jane dus jan(e) heb ik al uitgelegd, niks mis met handy wat dat aan gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 00:04

Sorry heer FS, ik lees niet alles van u en heb die uitleg over jan(e) dus ook niet gelezen en weet ook niets over u priveleven dus weet ook niet dat u niet mag stemmen maar dat doet niet ter zake het is niet mijn wilders of Jane haar Wilders.

Blij dat er niets met u handen aan de hand is.

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 00:06

Een handy is een mobiele telefoon in het duits ;) Met zijn handen is hopelijk ook niks aan de hand. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 00:06

Overigens ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar de uitleg van dat jan(e) en is Wilders geen groepering maar leider van een politieke partij in Nederland

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 00:08

Daar is dit topic niet voor, dat wordt zoekfunctie gebruiken en nalezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 00:09

Waves schreef:
Een handy is een mobiele telefoon in het duits ;) Met zijn handen is hopelijk ook niks aan de hand. :)

Bedankt voor de toelichting maar waarom schrijft hij handy als hij zijn telefoon bedoelt iedereen heeft commentaar op een meisje dat in Duitsland werkt en iets Deutsch schrijft door ch toe te voegen achter links maar niemand zegt hey man zeg eens gewoon telefoon

Sorry maar ik snap al dat gemuggezift naar 1 persoon toe niet zo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 00:10

FaberSmid schreef:
Daar is dit topic niet voor, dat wordt zoekfunctie gebruiken en nalezen.

Dank u voor u toelichting, ga ik doen

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 00:11

Waves schreef:
Alleen ik zou het persoonlijk fijn vinden als bokt nu eens aangeeft wat wel en niet kan op dat vlak.

Dat lijkt mij ook een goed idee :)
Sowieso zou ik wat meer zichtbare input van het modteam fijn vinden, denk dat het dan lang niet zo hoeft te escaleren

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 00:11

Fabersmid doet zijn best Nederlands te schrijven en gooit er af en toe een Duitse term doorheen. Anderen schrijven dingen bewust verkeerd om mensen op de kast te jagen, is mijn mening....

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 00:14

Linkmenschen is geen Duits dat is een bewust bedachte denigrerende omschrijving

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 00:24

Een aantal topics op NM liepen behoorlijk uit de hand, omdat er meer op de persoon dan op de bal gespeeld werd. In die topics is een moderatoropmerking geplaatst en de vaste posters in die topics hebben een PB gekregen over wat wel en niet acceptabel is en wat de gevolgen zouden zijn als er nog op de persoon gespeeld werd. Uit de manier van reageren in die topics is de boodschap blijkbaar duidelijk aangekomen. In de topics wordt nog steeds actief gereageerd en de discussie gaat nu over de inhoud.

Helaas heeft de discussie over personen zich naar dit topic verplaatst en dat is netzomin de bedoeling. Vandaar dat dit topic gesloten wordt.