Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Frantic schreef:Ariebombarie schreef:ach joh deigpb's.... erger is, zoals in mijn geval, als er een bokker is die een email schrijft naar je baas en je daarin zwart maakt. gelukkig wist mijn baas beter, maar het zal je maar gebeuren..
Dat is serieus echt heel erg! Is die Bokker dan tenminste wel heengezonden of viel dat ook onder Privé, daar bemoeien we ons niet mee?
kimmie261 schreef:Chiqa schreef:Ik vind dat het de laatste tijd juist beter gaat op bokt, ben dr eigenlijk wel over te spreken. Kwetsende opmerkingen vind ik niet zo interessant/leuk om te zien, prima als dat weg wordt gehaald, of persoonlijke aanvallen.
Kom hier voor een bron van informatie, een stukje gezelligheid.
Dus wat mij betreft zijn ze goed bezig, of het werken als mod dr leuker op wordt? Dat denk ik niet....
nou wil ik niet heel vervelend zijn,maar als er wel 1 heul kwetsend uit de hoek kan komen ben jij het wel,en je lijkt het ook wel heerlijk te vinden,om mensen diep op hun ziel te trappen,en niet 1x,als mensen je erop wijzen of vragen of je ajb anders wil posten of bepaalde dingen bij hun naam wil noemen,dan ga je het liefst nog ff lekker door...
"zuigers" noemen we dat ...![]()
en bij mij werden laatst ook posten verwijderd,echt belachelijk....
dit zal vast ook wel weer verwijderd worden...vermoed ik zo!
Heino schreef:Fiffill schreef:Ja, jij hebt er geen last meer van?
Dan kan je toch net zo goed ook niet meer modereren op openbare posts?
Ik ga overigens ook niet in op dat soort dreigPB's, maar leuk is anders.
Ariebombarie schreef:ach joh deigpb's.... erger is, zoals in mijn geval, als er een bokker is die een email schrijft naar je baas en je daarin zwart maakt. gelukkig wist mijn baas beter, maar het zal je maar gebeuren..
Fiffill schreef:Ariebombarie schreef:ach joh deigpb's.... erger is, zoals in mijn geval, als er een bokker is die een email schrijft naar je baas en je daarin zwart maakt. gelukkig wist mijn baas beter, maar het zal je maar gebeuren..
Dat is inderdaad heel ernstig (en vooral heel kansloos) maar ik vind zelf dat dit buiten het gebied van de moderators valt.
Fiffill schreef:Wijzen op taalgebruik is niks mis mee in mijn ogen, sommige mensen schrijven ronduit beroerd. Jouw post is prima te lezen hoor rommulus, maar soms zie je zulke extreme gevallen dat het verhaal niet eens te begrijpen is.
Fiffill schreef:Daar ben ik het aan de ene kant mee eens, aan de andere kant niet... het heeft namelijk vrij weinig met Bokt te maken, ze kunnen verder ook niks aan de situatie doen omdat het buiten Bokt ligt.
breezy302 schreef:Fiffill schreef:Wijzen op taalgebruik is niks mis mee in mijn ogen, sommige mensen schrijven ronduit beroerd. Jouw post is prima te lezen hoor rommulus, maar soms zie je zulke extreme gevallen dat het verhaal niet eens te begrijpen is.
mensen wijzen op taalgebruik vind ik heel erg vervelend. Dat gebeurt ook nooit eens op een normale manier maar diegene die iemand op de fout wijst doet dan helemaal superieur net alsof je voordat je op bokt mag minstens een universitaire studie in Nederlands afgerond moet hebben.
Fiffill schreef:Daar ben ik het aan de ene kant mee eens, aan de andere kant niet... het heeft namelijk vrij weinig met Bokt te maken, ze kunnen verder ook niks aan de situatie doen omdat het buiten Bokt ligt.
Fiffill schreef:Ik vraag me af hoe je dat doet in het leven buiten Bokt, daar lopen ook geen moderators rond. Als iemand mij schijnbaar niet mag en vervelend tegen me doet dan negeer ik die persoon gewoon en leg ik het naast me neer (als hij/zij eeuwig doorgaat en kennelijk niet van plan is te stoppen nadat ik dat gevraagd heb). Is de lol er gauw vanaf en ik slaap er echt niet slechter door. Gewoon ongelezen weggooien die Pb's, dat soort mensen zijn het de moeite niet waard om überhaupt berichten van te lezen.
Het is maar net waar je je druk om maakt.Frantic schreef:ja, zo lees ik het ook.... het is toch te gek als ik, als ontvanger, zulke Pb's moet negeren omdat een of andere dwaas compleet gestoord is???
Die doet het dan weer gewoon bij de volgende, als ik dat moet negeren en de volgende doet dat ook.... dan krijg je allemaal ja nee en amen zeggers.....
Dan krijgen degene met de grootste bek echt helemaal de overhand op Bokt....
Hoe zou de sfeer dan zijn?
Waarom zouden ze de overhand krijgen? Op het forum wordt op ze gemod, en als hun Pb's niet worden gelezen dan bereiken ze daar ook helemaal niets mee.