Weggehaalde reacties

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ariebombarie

Re: Weggehaalde reacties

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 15:16

nooit wat op terug gehoord..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 15:17

Frantic schreef:
Ariebombarie schreef:
ach joh deigpb's.... erger is, zoals in mijn geval, als er een bokker is die een email schrijft naar je baas en je daarin zwart maakt. gelukkig wist mijn baas beter, maar het zal je maar gebeuren..

Dat is serieus echt heel erg! Is die Bokker dan tenminste wel heengezonden of viel dat ook onder Privé, daar bemoeien we ons niet mee?

Ik denk dat je dat eigenlijk niet meer hoeft te vragen :+
Edit: ja dus...

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 15:18

"zoekt plaatsvervangende schaamte smiley"......

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 15:19

Frantic schreef:

--> :o die?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 15:20

ikdoemaarwat schreef:
Frantic schreef:

--> :o die?

Ik denk dat dat de lading niet dekt :)

bonnefooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 15:20

kimmie261 schreef:
Chiqa schreef:
Ik vind dat het de laatste tijd juist beter gaat op bokt, ben dr eigenlijk wel over te spreken. Kwetsende opmerkingen vind ik niet zo interessant/leuk om te zien, prima als dat weg wordt gehaald, of persoonlijke aanvallen.
Kom hier voor een bron van informatie, een stukje gezelligheid.
Dus wat mij betreft zijn ze goed bezig, of het werken als mod dr leuker op wordt? Dat denk ik niet....

nou wil ik niet heel vervelend zijn,maar als er wel 1 heul kwetsend uit de hoek kan komen ben jij het wel,en je lijkt het ook wel heerlijk te vinden,om mensen diep op hun ziel te trappen,en niet 1x,als mensen je erop wijzen of vragen of je ajb anders wil posten of bepaalde dingen bij hun naam wil noemen,dan ga je het liefst nog ff lekker door...

"zuigers" noemen we dat ... ;)

en bij mij werden laatst ook posten verwijderd,echt belachelijk....

dit zal vast ook wel weer verwijderd worden...vermoed ik zo!

+:)+ Inderdaad Kimmie261 een ontzettende ...... maar dat is persoonlijk dus dat mag weer niet.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 15:21

@Frantic: Hoe meer aandacht je ze geeft, hoe meer berichtjes je terugkrijgt. Als je ze gewoon negeert (en de Pb's niet eens leest, dan weet je niet eens wat er in staat) bereiken ze dus helemaal niets. Waarschijnlijk (ik zeg niet dat het zo is, maar aangezien je berichtjes hier ook al behoorlijk verhit zijn kan ik het me voorstellen :) ) is je respons ook niet al te rustig, en dat zal hun woede waarschijnlijk nog meer aanwakkeren.

Heino schreef:
Fiffill schreef:
Ja, jij hebt er geen last meer van?

Dan kan je toch net zo goed ook niet meer modereren op openbare posts?
Ik ga overigens ook niet in op dat soort dreigPB's, maar leuk is anders.

Ik zeg ook niet dat het leuk is, alleen dat je ze beter kan negeren. Anders gooi je alleen maar olie op het vuur.
En modereren op openbare posts is wel nuttig. Dat zijn openbare discussies met meerdere personen, als iemand daar over de schreef gaat discussieert dat echt niet meer lekker. Als iemand je een of andere boze Pb stuurt is dat niet openbaar (lijkt me ook lastig modereren, want hoe weet je zeker dat iemand dat echt heeft gezegd?) Als iemand je niet aanstaat dan ga je toch wat anders doen? Ik doe dat in ieder geval wel. Als ik iemand vervelend vind ga ik diegene ook niet opzoeken, dus ik zou 'm ook geen Pb's meer terugsturen. Enkeltje prullenbak. :)

Ariebombarie schreef:
ach joh deigpb's.... erger is, zoals in mijn geval, als er een bokker is die een email schrijft naar je baas en je daarin zwart maakt. gelukkig wist mijn baas beter, maar het zal je maar gebeuren..

Dat is inderdaad heel ernstig (en vooral heel kansloos) maar ik vind zelf dat dit buiten het gebied van de moderators valt.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 15:21

ik ga het niet quoten, ik mag het eigenlijk niet zeggen,maar ben het met sommige reactie's toch wel erg stellig eens

ow en niet vergeten

--> :o

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 15:25

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 15:36

Fiffill schreef:
Ariebombarie schreef:

Dat is inderdaad heel ernstig (en vooral heel kansloos) maar ik vind zelf dat dit buiten het gebied van de moderators valt.

ja en nee... vind wel dat er óók op bokt een sanctie mag volgen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 15:38

Daar ben ik het aan de ene kant mee eens, aan de andere kant niet... het heeft namelijk vrij weinig met Bokt te maken, ze kunnen verder ook niks aan de situatie doen omdat het buiten Bokt ligt.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 15:38

ik moet heel eerlijk zeggen dat het mij idd ook al was opgevallen
sommige topic's kan ik het begrijpen andere tja, vervelend voor de ts maar dan ben ik daar dus weg

ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me idd meer erger aan mensen die schijnheilig te werk gaan
o zo zielig op bokt rond hangen maar irl gewoon tja ... (ik heb er geen woorden voor)

kbk had een topic geopend waar je wel je twijfels kwijt kon hier op bokt
ik had toen ook een hele post ge typ't maar uiteindelijk toch weer verwijderd of niet geplaatst (ik weet het niet meer)

ik ben in ieder geval het afgelopen jaar ??? zo iets anders tegen bokt aan gaan kijken.
ik post daarom ook heel anders
als er dan weer zo'n standaard topic komt waar bij je denkt van zucht....
ben ik alweer weg.
aan de ene kant vind ik dat jammer, maar aan de andere kant tja wat is de meer waarde...

ook vind ik het zeer vervelend als andere bokkers je gaan wijzen op je taal gebruik, ik probeer hierdoor dus al lange topic's post's te vermijden
ik ben geen schrijver maar wil wel graag een beetje mee komen

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 15:39

Wijzen op taalgebruik is niks mis mee in mijn ogen, sommige mensen schrijven ronduit beroerd. Jouw post is prima te lezen hoor rommulus, maar soms zie je zulke extreme gevallen dat het verhaal niet eens te begrijpen is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 15:40

maar soms doen de mods het ook heel erg goed hoor, ook met PB's. Er was een bokker die zo'n beetje al mijn persoonlijke gegevens op bokt had gezet in een topic en via PB naar mij toe. Die persoon is toen direct geband.

Heb verder nooit dreigPB's of wat dan ook gehad maar denk wel dat er iets aan te doen is. Dat de mod bijvoorbeeld eenmalig op jou account kan om die PB te lezen, daar zou ik geen problemen mee hebben mits alle mods zeer betrouwbaar zijn maar dat weet je natuurlijk nooit.

@Chiqa: Jij bent mij heel erg vaak opgevallen dat juist jij bokkers de grond in trapt. Ik heb daar ook wel onbewust een handje van maar soms lees ik posts van jou en vraag ik mij af wat je hier doet en heb ik last van plaatsvervangende schaamte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 15:41

Fiffill schreef:
Wijzen op taalgebruik is niks mis mee in mijn ogen, sommige mensen schrijven ronduit beroerd. Jouw post is prima te lezen hoor rommulus, maar soms zie je zulke extreme gevallen dat het verhaal niet eens te begrijpen is.

mensen wijzen op taalgebruik vind ik heel erg vervelend. Dat gebeurt ook nooit eens op een normale manier maar diegene die iemand op de fout wijst doet dan helemaal superieur net alsof je voordat je op bokt mag minstens een universitaire studie in Nederlands afgerond moet hebben.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 15:42

Fiffill schreef:
Daar ben ik het aan de ene kant mee eens, aan de andere kant niet... het heeft namelijk vrij weinig met Bokt te maken, ze kunnen verder ook niks aan de situatie doen omdat het buiten Bokt ligt.

nee hoor, het had vrij veel met bokt te maken.
ik snap dat ze niks aan die mail hadden kunnen doen, maar even die persoon wijzen op dat men niet zo met elkaar om gaat, had ik wel netjes gevonden.

weet niet goed hoe ik het moet verwoorden :o :+ maar ik had het wel op zn plaats gevonden.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 15:42

Dreig pb vind ik ook iets dat aangepakt mag worden, er moet toch een systeem zijn om te zien dat de pb niet veranderd is.
Verder taalgebruik, ik doe enorm mijn best. Maar heb geen zinsbouw ben er wel gelukkig nooit op aangesproken.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 15:43

breezy302 schreef:
Fiffill schreef:

mensen wijzen op taalgebruik vind ik heel erg vervelend. Dat gebeurt ook nooit eens op een normale manier maar diegene die iemand op de fout wijst doet dan helemaal superieur net alsof je voordat je op bokt mag minstens een universitaire studie in Nederlands afgerond moet hebben.

Dan ligt het aan de manier waarop het wordt gedaan, want met iemand wijzen op zijn/haar taalgebruik is niks mis vind ik. ;) Sommige topics zijn gewoon niet te lezen door de taalfouten, en soms snap je het hele verhaal niet eens omdat er zoveel fouten inzitten. Een verhaal zonder interpunctie en hoofdletters (en dan vaak ook nog alle zinnen achter elkaar) leest nu eenmaal niet fijn. En zo lastig is het niet om daarmee te werken. :)
Dus commentaar is in mijn ogen niet slecht, mits het op een normale manier wordt gebracht (en dus niet op zo'n superieure manier inderdaad, daar bereik je ook niks mee).
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 17-07-10 15:45, in het totaal 1 keer bewerkt

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 15:44

Fiffill schreef:

als het op bokt ontstaan is of hier uitgevochten word zouden hier prima via bokt sancties opgelegd kunnen worden
anders is het idd moeilijk hier op bokt wat tegen te doen (dan heeft bokt er ook weinig mee te maken)

fiffill ik kreeg laatst een pb of ik mijn taalgebruik wilde aanpassen
ik moest hoofdletters en leestekens gaan gebruiken
kan ik aan een kant inkomen maar aan de andere kant ....
tja er zijn ergere gevallen (persoonlijk ben ik ook zeer blij met de spellings controle)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 15:49

Arie, daar ben ik het mee eens, van mij zou die persoon best vanuit Bokt een standje (OW, ban, wat ze er ook voor zouden geven) mogen krijgen alleen vraag ik me af of dat kan. Het heeft immers niks met Bokt te maken, iemand heeft een mail gestuurd aan je baas (dus niks via Bokt) en die persoon had net zo goed je niet-bokkende buurvrouw kunnen zijn. Ik weet dus niet in hoeverre ze er iets mee zouden kunnen doen.

@rommulus: een Pb vind ik dan weer een beetje ver gaan :+ je kan er imo ook in een discussie iemand rustig op wijzen (ligt er wederom aan hoe je het brengt ;) ). Ik kan je posts uitstekend lezen en ik erger me ook niet aan het feit dat je geen hoofdletters gebruikt, zolang het leesbaar is val ik daar echt niet over hoor. Natuurlijk staat het netter als je correct schrijft, maar je gaat er niet dood aan als je 't niet doet. :+ Ik heb het dan ook meer over mensen die echt onleesbare verhalen typen of MSN-taal gebruiken.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 15:52

fifill ben het met je eens
ik heb er ook niet op gereageerd

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 16:02

Ariebombarie schreef:

WTF! En daar heb je niets over terug gehoord? Waanzin ten top.

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 16:09

waarom is dat waanzin Anne_GTI? Bokt is niet verantwoordelijk voor alles wat er in de wereld gebeurt. Ook niet als de dader toevallig een bokt-account heeft.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 16:18

Mods kunnen daar idd weinig mee lijkt me. Wie weet wat er per msn aan vooraf gegaan is....etc. etc.

Een aangifte bij politie wegens smaad had nog gekund of (nu dus email bekend is) betreffende provider aanschrijven. Hoewel die er natuurlijk ook niks mee kunnen als er geen bedreigingen in die mail gestaan hebben.

Maar wel kinderachtig zeg.... als men zover gaat. Bokt is maar internet. Zo gauw ik me uitlog sta ik weer in het echte leven hoor....ben ik de sores van bokt vergeten hoor :D

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 16:47

Fiffill schreef:
Ik vraag me af hoe je dat doet in het leven buiten Bokt, daar lopen ook geen moderators rond. Als iemand mij schijnbaar niet mag en vervelend tegen me doet dan negeer ik die persoon gewoon en leg ik het naast me neer (als hij/zij eeuwig doorgaat en kennelijk niet van plan is te stoppen nadat ik dat gevraagd heb). Is de lol er gauw vanaf en ik slaap er echt niet slechter door. Gewoon ongelezen weggooien die Pb's, dat soort mensen zijn het de moeite niet waard om überhaupt berichten van te lezen.
Het is maar net waar je je druk om maakt.

Frantic schreef:
ja, zo lees ik het ook.... het is toch te gek als ik, als ontvanger, zulke Pb's moet negeren omdat een of andere dwaas compleet gestoord is???

Die doet het dan weer gewoon bij de volgende, als ik dat moet negeren en de volgende doet dat ook.... dan krijg je allemaal ja nee en amen zeggers.....

Dan krijgen degene met de grootste bek echt helemaal de overhand op Bokt....

Hoe zou de sfeer dan zijn?

Waarom zouden ze de overhand krijgen? Op het forum wordt op ze gemod, en als hun Pb's niet worden gelezen dan bereiken ze daar ook helemaal niets mee.

Ik stem voor een bokt zonder modjes.
Die zijn er irl toch ook niet :D