Tjongejonge, mensen toch.
Ik heb deze oproep geplaats in een opwelling, toen ik mijn eigen kaartje aan het schrijven was. Het leek me geweldig als er bv 10 mensen mee zouden doen en ze verrast zou worden met meer kaartjes dan ze gewend is.
De actie liep over en er kwamen geweldig veel reacties.

Volgens mij heb ik iedereen uitgebreid bedankt daarvoor.
Er is een praktisch woord tot woord verslag geweest en inderdaad, een belofte dat er een foto geplaatst zou worden zodra deze was gemaakt.
Iedereen die een ernstig ziek iemand in hun nabije omgeving heeft, weet dat je van te voren niet weet of het een slechte of een goede dag is. Het kan dus maar zo dat de afspraak verzet wordt omdat het die dag gewoon ff niet gaat.
Daar heb ik nooit een probleem van gemaakt, ik kom net zo lief een week later.
En ja, ik was mijn camera vergeten. Hardstikke stom en jammer.
Dan komt die foto toch gewoon wat later?
Ik zit midden in mijn hoogseizoen en ben eigenlijk alleen thuis op dinsdag en woensdag en draai dan 20 wassen, doe mijn administratie, de groothandel etc.
Computeren schiet er gewoon bij in.
Als er dan in de nabije omgeving van mijn kinderen achtereenvolgens een babyzusje van een vriendje een week na de geboorte overlijd, een voetbalvriend van 17 sterft aan een hartaanval en de vader van een klasgenootje in stukken gevonden wordt in een zak in het water, liggen mijn prioriteiten niet bij het maken van een foto.
Wij hebben uitgebreid onze dankbaarheid laten weten, mijn moeder heeft via mij haar dankbaarheid geuit.
Die foto komt er echt wel, zodra hij gemaakt is.
Wie hier geen begrip voor op kan brengen, kan wellicht beter via pb even de bankrekening doorgeven zodat ik de kosten vergoed van de postzegel en het kaartje. Dan hoeft men zich niet meer te ergeren.
Voor de rest die wel het geduld heeft, thanks! Die foto komt er echt nog aan.