Edit: zo, je hebt je post net op tijd verwijderd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FaberSmid schreef:Cayenne een beetje humor mag u best wel hebben, zal u vast geen pijn doen?
Mindfields denk dat ik wel in de top 10 benoemd zal worden, wat denkt u?
Zo en nu weer on topic, bij deze nog even slijmen met alle bokkers die openbaar eerlijk durven te plaatsen.
En ik mag ubimone niet vergeten, bij deze ubimone dus.
laetitia schreef:Russel.
Niet altijd even begrijpelijk geschreven posts maar ze helpt achter de schermen veel bokkers die op de een of andere manier mentale ondersteuning nodig hebben. Ze heeft mij soms echt stiekem een paar schoppen onder mijn kont gegeven via PB![]()
Heeft veel wijsheid en levenservaring om advies op het levenspad te kunnen geven.
KiWiKo schreef:FaberSmid schreef:Dat weet ik nog zo zeker niet kiwiko, u heeft vele fans?
en geloof me........ nog veel meer "vijanden"![]()
er zijn behoorlijk wat mensen op bokt die mijn bloed wel kunnen drinken
Cayenne schreef:FaberSmid schreef:Cayenne een beetje humor mag u best wel hebben, zal u vast geen pijn doen?
Mindfields denk dat ik wel in de top 10 benoemd zal worden, wat denkt u?
Zo en nu weer on topic, bij deze nog even slijmen met alle bokkers die openbaar eerlijk durven te plaatsen.
En ik mag ubimone niet vergeten, bij deze ubimone dus.
Oh humor heb ik zeker wel hoorIk denk alleen dat veel mensen zo'n topic zouden misbruiken.
Hij is er namelijk weleens eerder geweest
en om maar weer ontopic te gaan: ik heb respect voor iedereen die mens en dier in zijn waarde laat.
FaberSmid schreef:phormicola schreef:Wat een slijmtopic dit ook he?Heb echt zo'n kont-kus gevoel hierbij
Misschien leuk idee een ander topic te openen, met welke bokker kunt u wel schieten?
sammy1 schreef:ginny wat zij voorelkaar krijgt in korte tijden,
en 0O0kelly0O0,
wat zij voor pech heeft met haar paard,
alles ervoor doen en toch zoveel pech hebben,
kelly heb respect voor je als je dit leest.