Ingmar_ schreef:Roosch schreef:Oh my.. dames.. (ja, DAMES) Er blijft niks meer van die jongen over. Henk, welkom hier, en sterkte de komende tijd.Ik niet? *Trekt pruillipje*Nee, want jij roept t over jezelf af :D:D
Ingmar_ schreef:Roosch schreef:Oh my.. dames.. (ja, DAMES) Er blijft niks meer van die jongen over. Henk, welkom hier, en sterkte de komende tijd.Ik niet? *Trekt pruillipje*
Axel_Valerie schreef:Ik vind alle talen uit de achterhoek klinken als asociaal..Ik weet niet. Ik hoor het nooit in London
Axel_Valerie schreef:Ik vind alle talen uit de achterhoek klinken als asociaal..Ik ook, Achterhoeks is achterbaks...Twents daarentegen....Aaaaaaah, de grondbeginselen van ABN
Axel_Valerie schreef:jawel ingmar jij bent gewoon een hete bliksem..Ik altijd hè schat Roosch schreef:*grinniktNouja.. je bespringt hem als een meid, Ingmar. Mag ik ook een keer
Roosch schreef:Ik denk dat Wesley net wat sneller ging..Die vermeldde er ook niet bij dat ie een vriendin had. Jaaa die!
het is gewoon een meisje denk ik die graag banen wil brekenen de achterhoek is voor mensen als lieveli en ik alles wat achter utrecht komt..
Zidore schreef:Record??Ik kan wel 5x per nachtof bedoel je dat niet???Moet je dat nou bij elke nieuwe jongen hier op bokt zeggen schat?
Roosch schreef:Ik denk dat Wesley net wat sneller ging..Die vermeldde er ook niet bij dat ie een vriendin had. Wesley is waarschijnlijk een dikke vette papzak zonder baan die op penny-meisjes geilt....
Roosch schreef:Ik denk dat Wesley net wat sneller ging..Die vermeldde er ook niet bij dat ie een vriendin had. En leeft hij ook nog op bokt of hebben jullie die zo erg besprongen dat ie gillend is weggerend?
ik zei toch dat je 't verpest had met je vriendinteksten op pagina 5... geef die tip alvast maar door a/j vrindjes!
Axel_Valerie schreef:en de achterhoek is voor mensen als lieveli en ik alles wat achter utrecht komt..Voor een leek mag het op elkaar lijken, maar ik vind het ronduit schandalig dat hier Tukkers met Achterhoekers vergeleken worden...Bah!
Zidore schreef:ik zei toch dat je 't verpest had met je vriendinteksten op pagina 5... geef die tip alvast maar door a/j vrindjes!Ik zal alleen mijn vrijgezelle vriendjes sturen dus die hebben dat probleem dan niet