Kwaliteit op HAW/Rij-ITP achteruit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 20:40

Ik snap je punt wel, maar ik vind het niet echt eerlijk voor de jongere die wel serieus rijden en afentoe een topic openen. Er zijn vast ook wel boven de 16 die foto's plaatsen met manegepony's. Ik vind het ook jammer dat ITP voor boven de 16 is. Want je krijgt, behalve als je het topic aan iemand doorstuurt geen reacties meer en als je reacties krijgt dan is het zoiets als; ach wat een schatje. Dus ik heb liever dat het gewoon voor iedereen blijft. De jongeren díe dan een topic openen krijgen dan in elk geval serieus commentaar van oudere. Misschien hebben ze daar juist wat aan!

Mellanii

Re: Kwaliteit op HAW/Rij-ITP achteruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 00:27

Ies_: Precies, zo dacht ik ook :)

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 21:57

Als ik zo lees wat jullie vinden, dan denk ik dat er dus gewoon een hogere drempel moet komen voor haw. Zodat niet iedere idioot daar nog kan posten.
Zeker nu het bij informatief staat, kan iedereen er zomaar wat neerzetten.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 22:18

Miss_Malfoy schreef:
Als ik zo lees wat jullie vinden, dan denk ik dat er dus gewoon een hogere drempel moet komen voor haw. Zodat niet iedere idioot daar nog kan posten.
Zeker nu het bij informatief staat, kan iedereen er zomaar wat neerzetten.

Ja of accepteren dat Bokt nu een betere afspiegeling is van paardrijdend Nederland en dus niet alleen maar mensen bevat die hun paarden goed voor elkaar hebben en goed feedback kunnen geven/ontvangen :)

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 22:40

Of accepteren dat Bokt veranderd en dat wij ons daar aan moeten aanpassen.. Er komen vanzelf weer Bokkers die op hoger niveau rijden met leuke topics.

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 22:49

Tja dat kan ook uiteraard. Maar daar is dit topic niet voor lijkt me?

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 22:50

Nee, maar wat is kwaliteit. Dat is ook een definitie van....

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 23:06

Miss_Malfoy schreef:
Tja dat kan ook uiteraard. Maar daar is dit topic niet voor lijkt me?

Dit topic ging toch over waarom er minder ruiters in de hogere sport/met paarden echt goed voor elkaar posten? Ik denk dus omdat Bokt steeds meer en meer aan populariteit wint onder álle lagen van de paardenliefhebbers. En je dus ook relatief meer foto's tegenkomt van "mindere kwaliteit" rijcombinaties.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 23:11

Dat is ook wat ik bedoel Heino, en ik stoor me er niet aan.. Alleen als ik op HAW kijk zie ik toch veel manege topics wat mij totaal niet trekt. Niks tegen de TS van de topics. Alleen voor mij is het leuker om mensen van mijn 'eigen niveau' te bekijken.. Al klinkt dat weer wat arrogant.

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 23:13

@Daisies: Nee ik snap dat wel op zich. Ik zou het ook leuk vinden, kan ik dan weer veel van leren. :)
(Kijk ik rijd nog geen deuk in een pakje verwarmde boter maar dat weerhoud me er niet van om het toch te proberen. :+ )

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 23:14

Daisies schreef:
Alleen voor mij is het leuker om mensen van mijn 'eigen niveau' te bekijken.. Al klinkt dat weer wat arrogant.

Vind ik niet arrogant klinken, snap ik best. Toen ik nog manegelessen reed vond ik het ook het fijnst om naar dergelijke foto's te kijken. Alsin vergelijkingsmateriaal en je loopt tegen ongeveer dezelfde problemen aan vaak. Nu kijk ik liever naar combinaties op L/M niveau omdat ik daar zelf mee oefen met bijrijdpaard :) (recreatief, geen wedstrijden)

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 23:27

Uiteindelijk gaat het er niet om wát je rijdt, maar je hebt toch vaak meer interesse in de categorie waar je in rijdt of waar je naar toe werkt.. Ik kijk graag naar Z+ topics :+

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 23:29

Ja daarom, best logisch vind ik. Ik kijk dat soort topics ook wel, maar kan toch nooit nuttige feedback geven :P

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 23:38

Maar dat hoeft toch ook niet? Kijken is ook gewoon leuk. Ik vind het ook gewoon leuk om mooie foto's te bekijken. Maar nu valt er weinig meer te kijken.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 23:48

Ja kijken doe ik wel, maar actief meedoen niet zegmaar :) Sowieso ben ik daar de laatste tijd neit zo meer mee bezig, oa door het compleet incalculeren/voorkomen van allerlei feedback door TS-en.