Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
luxx schreef:A_lette schreef:Open je ogen en zie dat niet elk dier het zo goed heeft als die van jullie
Vind het erg raar dat er telkens weer mensen zijn die wat je ook zegt denken dat als je er een dergelijke gevoeligheid op na houdt je je ogen sluit voor de ellende op de wereld.
Het tegenovergestelde is het geval maar het lijkt niet mogelijk te zijn om dit aan mensen uit te leggen die deze gevoeligheid niet hebben.
Deze gevoeligheid wordt ook duidelijk als zeer kinderachtig gezien, is blijkbaar een reden om iemand af te branden en belachelijk te maken én een reden om iemand even moederlijk belerend toe te spreken.
Àl deze reactie's halen bij mij het bloed onder mijn nagels vandaan.
Ann schreef:Punt is dat het niet door iedereen hetzelfde wordt ervaren. En daar had imo best wat meer rekening mee gehouden kunnen worden, was een kleine moeite geweest zonder de boodschap van het topic naar de achtergrond te brengen. Mijn kind van 10 heeft nachtmerries van zulke foto's. Zo'n blad zal dus niet door álle kinderen gelezen kunnen worden. Verder vind ik 'z(e)uren' en 'Heerlijk toch als dit het enige is waarover je je druk hoeft te maken?' erg onrespectvol overkomen.