randie schreef:OW staat voor?
Wel een PB inderdaad
Officiele waarschuwing

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
M_ariskaa schreef:Ik heb wel vaak PB's gehad met je reactie is nutteloos ofzo,
of dit topic is te oud blablabla.
Die gaan regelrecht de prullenbak in.
Shadow0 schreef:M_ariskaa schreef:Ik heb wel vaak PB's gehad met je reactie is nutteloos ofzo,
Fijn M_ariskaa, dat ook jij je steentje bijdraagt om Bokt leuk te houden.
(Ik vind het dus niet echt iets om trots op te zijn dat je een vriendelijk verzoek om Bokt een beetje netjes te houden gewoon negeert.)
Shadow0 schreef:M_ariskaa schreef:Ik heb wel vaak PB's gehad met je reactie is nutteloos ofzo,
Fijn M_ariskaa, dat ook jij je steentje bijdraagt om Bokt leuk te houden.
(Ik vind het dus niet echt iets om trots op te zijn dat je een vriendelijk verzoek om Bokt een beetje netjes te houden gewoon negeert.)
M_ariskaa schreef:Ik lees ze netjes.
Wat moet ik er verder mee doen?
Shadow0 schreef:M_ariskaa schreef:Ik lees ze netjes.
Wat moet ik er verder mee doen?
Ik hoop dat je ze niet alleen leest maar ook de aanwijzing gebruikt (om de volgende keer bv niet een oud topic omhoog te halen als het niet nodig is.)
Een alternatief is dat je je iets zorgvuldiger uitdrukt. 'Dat gaat bij mij meteen de prullenbak in' wordt meestal gebruikt voor dingen die je negeert. Als dat niet is wat je doet, en je ze wel degelijk leest en de opmerkingen ter harte neemt, dan kun je beter kiezen voor een andere manier van omschrijven.
(En nee, dit is niet alleen maar mierenfietserijVeel problemen, tussen gebruikers onderling, tussen mods en gebruikers en zelfs in het team, ontstaan simpelweg doordat mensen niet zorgvuldig zijn in hoe ze het opschrijven. En de teksten dus heel anders overkomen dan de schrijver bedoeld had. NIET omdat het internet is, maar simpelweg omdat de schrijvers te weinig moeite doen om te bedenken hoe iets overkomt.)