Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Neonlight schreef:Inderdaad Karl, datzelfde ervaar ik ook. En ik geef toe, ik zit dan ook op mijn handen om niet te zeggen hoe de zaak was.
Ikima, bij jou is er destijds inderdaad een zeer kwalijke fout gemaakt met het inzetten van die ban. Gelukkig is het niet iets wat vaker voorkomt, maar het heeft ons wel zeer oplettend gemaakt hoe hiermee om te gaan zodat we een ban zeker niet te vroeg inzetten, en we er zeker van zijn dat een pb gelezen is. Vaak wachten we af tot we een pb zien, of een reactie in een HK-topic van die persoon, of tot die persoon weer offline gaat.
ikdoemaarwat schreef:dat is inderdaad meten met 2 maten wat bokt hier doet!
Neonlight schreef:Inderdaad Karl, datzelfde ervaar ik ook. En ik geef toe, ik zit dan ook op mijn handen om niet te zeggen hoe de zaak was.
Ikima, bij jou is er destijds inderdaad een zeer kwalijke fout gemaakt met het inzetten van die ban. Gelukkig is het niet iets wat vaker voorkomt, maar het heeft ons wel zeer oplettend gemaakt hoe hiermee om te gaan zodat we een ban zeker niet te vroeg inzetten, en we er zeker van zijn dat een pb gelezen is. Vaak wachten we af tot we een pb zien, of een reactie in een HK-topic van die persoon, of tot die persoon weer offline gaat.
Ikima schreef:Neonlight schreef:Inderdaad Karl, datzelfde ervaar ik ook. En ik geef toe, ik zit dan ook op mijn handen om niet te zeggen hoe de zaak was.
O? Hier kijk ik van op want tot nu toe is er niets aan gedaan en heb ik nog geen tegenbericht hierover gehad.
Shadow0 schreef:Als je het niet wilt proberen, vind ik persoonlijk ook niet dat het veel zin heeft om te klagen in dit soort topics. Dat is net als bij mensen die steeds op de politiek katten en dan niet gaan stemmen. Sorry... maar wat verwacht je dan?
Neonlight schreef:Bij Ikima is inderdaad de ban ingezet voordat de pb gelezen was, en dat was een grote fout. Bij Boterkoekje is de ban enkele dagen nadat ze in de inbox is geweest terwijl die pb er al in stond ingegaan.
slimmerik schreef:Shadow0 schreef:Waarom?
Waarom dan borderliners, dislectischen (oeps verkeerd geschreven hè?)wèl een hand boven het hoofd houden?
Karl66 schreef:Als iemand op Bokt in het openbaar bedreigingen uit, dan volgen daar zeker sancties op. Op het moment dat het via de PB of buiten Bokt gebeurt, dan kunnen wij er niet zoveel mee, maar dan blijft altijd de mogelijkheid over om aangifte te doen.
ikdoemaarwat schreef:dan had dat dus ook kunnen gebeuren met het bedreigingsgeval , of zie ik dat nou weer verkeerd ?