Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Nathalie__ schreef:goh nu ik in dit topic geplaatst heb kan ze ineens wel reageren.
krijg een pm dat ze de politie in gelicht heeft over mijn dreigementen hier in het topic en dat die contact met mij opnemen. Kon ik gelijk vragen of ik recht had op het geld.
nelis schreef:Wendy15 schreef:Hopelijk wordt er wat met de in dit topic naar voren gekomen ideeën gedaan
ik betwijfel het...
alles wat meestal voorgedragen wordt , is mijn ervaring tenminste, wordt nou niet echt gebruikt
annastasia schreef:denk dat wat zij doet meer strafbaar is, nl het oplichten van mensen. Laat die politie maar komen, je hebt haar echt naam nog niet vermeld!!!
__Nathalie__ schreef:annastasia schreef:denk dat wat zij doet meer strafbaar is, nl het oplichten van mensen. Laat die politie maar komen, je hebt haar echt naam nog niet vermeld!!!
Zoiezo dat. Maar zeggen dat ik langs kom en dan minder aardig ben is geen dreigement. Dat is gewoon een feitKijk de eerste keer was ik heel vriendelijk want dat was zei ook. Nu wil ze niet betalen dus logies dat ik dan minder vriendelijk ben
![]()
Heb nog niks gehoort van de politie helaas. Dus ga nog maar even pmen of ze wel de goede gegevens door gegeven heeft. Als hun mij bellen, hoef ik hun niet meer te bellen