'Pluspakket' voor Bokt.nl

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:16

ookal zal het geen 1 april grap zijn, het zorgt iig voor veel verwarring en onzekerheid alom of men hier wel of niet serieus op moet reageren :P

Ik ben nog steeds van mening dat een membersforum geen kwaad kan en dat het prima kan werken zolang de specials niet al te groot worden. Er zijn indd genoeg fora die dit ook handhaven en daar gaat ook weinig mis qua groepjes vorming etc voor zover die er niet allang zijn.. Ik bedoel in de HK kom je ook lang niet in elk topic of wordt je gewoon genegeerd als je je meld omdat ze al kei lang samen zijn en er niemand meer bij willen hebben, wat eigenlijk ook niet mag omdat het een openbaar forum is. En dat wordt ook door iedereen gedoogd omdat de meerderheid van de bokkers waarschijnlijk wel in één of ander HK topic zit waar dit van toepassing is.
Ik denk dat een apart betalend deel zoals Bart ook al zei zeker ook zo zn voordelen heeft voor bokkers die besluiten niet te betalen omdat bokt met meer geld nu eenmaal beter onderhouden kan worden :)

Paardenmeis1

Re: 'Pluspakket' voor Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:53

Nou, nog maar even een niet satan-achtige gedachte... het verhaal in de beginpost ziet er prima uit. Kosten zijn prima, extra's zijn leuk.

Kan er ook een functie komen dat je kan zien WIE er je profiel ziet? Systeem a-la-Hyves dus :) ?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:55

@ Elaine: Dat kan niet ivm privacy-gegevens, staat al ergens in het topic...

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:59

Oh, sorry! Heb daar overheen gelezen :+ Er stond zoveel niet nuttige info :o

Maar wrom kan het dan wel op Hyves?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:10

zou als "betalende bokker" het dan fijn vinden als je als extraatje bijvoorbeeld de funtie: lees gebruikers berichten kan uitzetten e.d. :)

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:11

En misschien kan het geen kwaad om het pakket op te delen. Dus voor € 2.00 heb je een pakket en voor € 2.00 meer heb je het maximale van het maximale pakket (buiten de mods om :Y) )

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:19

Je brengt me op idee Elaine.

Ik betaal 20 euro per jaar en ik krijg dezelfde knopjes als de mods :+

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:20

Hahaha nou lijkt me gezellig, waar kan ik tekenen?

Alleen het temknopje is genoeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 16:59

Hee, dit klinkt wel grappig :))

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 17:14

Ik mis het IP-knopje nog regelmatig ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 17:39

DubbelDun schreef:
Ik mis het IP-knopje nog regelmatig ;)

Goh... Ik de edit-knop :o :+

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 18:12

BartVB schreef:
Als we een testpanel opstellen krijgen we natuurlijk de discussie dat niet democratisch wordt besloten wie daarin komt en dan is het zo dat alleen het testpanel iets te zeggen heeft over nieuwe features wat ook evil zou zijn :D

Bottomline van het hele pluspakket is dat er voor de gebruikers helemaal niets veranderd wat Bokken betreft. Je kan alles wat je nu kan en ook op FZ zal niets veranderen.

Hmm, bedenk net dat het misschien een idee is om (met een [spoiler] tag) ergens begin maart op het membersforum te melden wat dat jaar onze 1 april grap wordt. Dit als speciale service aan de abonnees met een Farbenfroh trauma zodat ze zeker weten dat ze dit jaar niet in de grap trappen :)

Overigens snap ik de grap niet van een pluspakket met een normale prijs en heel normale features? Merchandise is overigens iets waar vooral vraag van is door de gebruikers en tot nu toe is er altijd wel een gebruiker geweest in de merchandise topics die vraagt om een string met Bokt.nl logo, daar is de opmerking in de topicstart een verwijzing naar. Ook niets 1 aprilligs aan dus ^)

Dan word ik zeker lid. Word nu he-le-maal GEK van al die wel/niet 1april grappen. :=
Verder ben ik net zoals veel bokkers hier wel heel bang dat je een soort 'groepje' krijgt dat zich boven de rest voelt. Dat heb ik met modjes namelijk ook het idee. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 18:56

Als het een 1aprilgrap is ben ik eeuwig boos op Bart en het team.. als het echt waar is, hulde :D Eindelijk niet meer eindeloos PB's moeten verwijderen voor er nieuwe binnenkomen.. alleen dat al zou mij omhalen te betalen voor een pluspakket.

-Als 'premium'lid een extra regel in je onderschrift mogen zou wel fijn zijn, hoera, dan past er nog meer reclame voor m'n site in.
-HTMLgebruik in je profiel O:)
-Quote Bart: "Overigens zijn statistieken mbt de profielen op zich wel een optie maar dan niet op userniveau, eerder hoeveel mensen er op een dag gekeken hebben en b.v. vanuit welk topic ofzo" zou ik wel handig vinden, vanuit welk topic dan iig. Usernames vind ik niet kunnen, maar vanuit welk topic is wel handig om te zien.

Voor het uitschakelen van banners, een apart plaatje of tekstje (hoera ik ben een achterlijke nerd die betaalt voor bokt!') of een besloten kletsforum zou ik het niet doen, die dingen interesseren mij niet. Weet ook niet of aan die laatste twee dingen wel behoefte is eigenlijk, als je dit topic leest niet echt lijkt het wel.

Dit stukje: "maar het is het idee dat we bijvoorbeeld in een vroeg stadium onder de abonnees wat initiële suggesties/ideeën verzamelen voor we iets op FZ plaatsen. Idee van de development server is dat abonnees voor de normale gebruikers al kunnen spelen met nieuwe mogelijkheden op Bokt. De 'stipjes functie' was b.v. al een aantal weken beschikbaar voor de mods" vind ik dan wel weer erg leuk.

Btw, 2 euro per maand vind ik leuk, maar meer dan dat zou ik 't niet voor doen denk ik :) En namen ervoor.. kunnen we 't niet gewoon simpel houden? Bokt Plus(Pakket) of Bokt Premium is toch prima? Niet 'elitair' maar wel duidelijk.

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 19:12

Besloten HK-topics zijn toch wel voor iedereen leesbaar?
Of zou dat ''members only'' forum ook voor iedereen leesbaar worden?

Citaat:
Wat mij betreft is dit topic een bijna perfect voorbeeld van waarom ik wel voorstander zou zijn van een membersforum voor die proefballonnetjes. Het idee van dit topic is kijken of jullie andere features/mogelijkheden kunnen bedenken voor een pluspakket. In plaats daarvan komt er in dit topic een hoop frustratie omhoog, wordt op niet echt constructieve wijze duidelijk gemaakt dat een membersforum een idee van satan is en wordt eindeloos herhaald dat een pluspakket compleet nutteloos is.

Lees ik hierin nu dat iedereen die wéét dat zulke constructies ellende geven, vervelend over komen? Hoezo niet constructief...? Volgens mij proberen een aantal mensen, waaronder ikzelf, gewoon duidelijk te maken dat er ellende van zal komen. Ik wil dan ook graag even duidelijk maken dat bij mij, persoonlijk, geen sprake is van frustratie. Dit is mijn forum immers niet... als jullie het wel willen doen, is dat jullie goed recht. Het is gewoon mijn ervaring met besloten delen van een forum dat er heibel van komt, da's alles... en daar wilde ik heel graag voor waarschuwen, voor Bokt eronder gebukt gaat... Verder niets. Als jullie denken dat jullie het goed kunnen runnen, en jullie kiezen ervoor, dan wens ik jullie succes. Ik zou het alleen zo jammer vinden als Bokt er wél schade van zou oplopen.

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 20:17

Zoals ik het 'begrijp' komt er dus misschien een fotoalbum (voor iedereen) en dan kringen de 'pluspakketers' extra functies in het fotoalbum? Of zie ik dat verkeerd?

Vind het een goed idee! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 20:55

WildWings schreef:
Als het een 1aprilgrap is ben ik eeuwig boos op Bart en het team.. als het echt waar is, hulde :D Eindelijk niet meer eindeloos PB's moeten verwijderen voor er nieuwe binnenkomen.. alleen dat al zou mij omhalen te betalen voor een pluspakket.

-Als 'premium'lid een extra regel in je onderschrift mogen zou wel fijn zijn, hoera, dan past er nog meer reclame voor m'n site in.
-HTMLgebruik in je profiel O:)
-Quote Bart: "Overigens zijn statistieken mbt de profielen op zich wel een optie maar dan niet op userniveau, eerder hoeveel mensen er op een dag gekeken hebben en b.v. vanuit welk topic ofzo" zou ik wel handig vinden, vanuit welk topic dan iig. Usernames vind ik niet kunnen, maar vanuit welk topic is wel handig om te zien.

Voor het uitschakelen van banners, een apart plaatje of tekstje (hoera ik ben een achterlijke nerd die betaalt voor bokt!') of een besloten kletsforum zou ik het niet doen, die dingen interesseren mij niet. Weet ook niet of aan die laatste twee dingen wel behoefte is eigenlijk, als je dit topic leest niet echt lijkt het wel.

Dit stukje: "maar het is het idee dat we bijvoorbeeld in een vroeg stadium onder de abonnees wat initiële suggesties/ideeën verzamelen voor we iets op FZ plaatsen. Idee van de development server is dat abonnees voor de normale gebruikers al kunnen spelen met nieuwe mogelijkheden op Bokt. De 'stipjes functie' was b.v. al een aantal weken beschikbaar voor de mods" vind ik dan wel weer erg leuk.

Btw, 2 euro per maand vind ik leuk, maar meer dan dat zou ik 't niet voor doen denk ik :) En namen ervoor.. kunnen we 't niet gewoon simpel houden? Bokt Plus(Pakket) of Bokt Premium is toch prima? Niet 'elitair' maar wel duidelijk.

Jou idee vind ik TOP ! vooral van het HTML verder zou ik het pluspakket VIB noemen :+ Very Important bokkker :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 21:11

Nakisha schreef:
Lees ik hierin nu dat iedereen die wéét dat zulke constructies ellende geven, vervelend over komen? Hoezo niet constructief...? Volgens mij proberen een aantal mensen, waaronder ikzelf, gewoon duidelijk te maken dat er ellende van zal komen.

Vind het best jammer om te lezen dat berichten van mensen die het niet zo zien zitten als 'satan achtig' worden omschreven en weinig constructief en zelfs gefrustreerd.
Imo wordt er hier op een redelijke manier gediscussieerd, alleen zijn erg veel mensen erg sceptisch omdat ze een andere ervaring delen dus deze opmerking vidn ik erg vervelend.

Ik denk dat menig paardenliefhebber zich hier niet prettig onder zal voelen, ik vergelijk het met mensen die een duur sportpaard hebben, zich dure merkkleding kunnen verantwoorden en de mensen die het moeten 'doen' met een verzorgpaard.. De laatste zal het gevoel van 'als los zand' erbij hangen wel herkennen denk ik althans het meerendeel denk dat ik hier niets geks mee zeg?
Zo gaat dat soms helaas in de paardenwereld. Verschil tussen elite en arm is vaak erg schrijnend.
Hokjes.

Ik ben gewoon verschrikkelijk bang dat dit hier straks ook zal ontstaan, mensen die betalen zich meer kunnen of nog erger 'denken' verantwoorden dan mensen die maar klootjes volk zijn, dus niet betalen om maar even heel kort door de bocht te zeggen.
Hoe vaak zie je de opmerking 'meten met twee maten' niet voorbij komen, met name doelend op oud leden die volgens nieuwere bokkers meer krediet lijken te hebben, volgens mij zeg ik nu niets gekd.

Heb dit op genoeg forums voorbij zien komen, en dat gaat vrijwel altijd mis, zie dat er meer mensen die delen.

Bovendien snap ik nog steeds niet wat de meerwaarde is van een afgesloten discussie gedeelte,
we hebben toch al de HK?? hier heb ik nog geen concreed antwoord op voorbij zien komen tot nu toe, of ik moet er overheen hebben gelezen?
De rest prima hoor, fijn dat er een vergroootte PBboks zou kunnen komen, voor mensen interessant die nog wel eens wat terug willen plaatsen, prima dat de profiel vieuws anoniem blijven ;) maar denk dat dit weinig mensen dat extra zetje zou geven een betaald account te nemen.
Maar de rest gaat langs mij heen, een gesloten gedeelte ik hoop dat het er iig niet komt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 22:32

Vind het een leuk idee, alleen ik denk hetzelfde als Chiqa..

Eigenlijk mag je dat volgens bepaalde bokkers niet zeggen want zij voelen zich niet groter, maar jij voelt je kleiner, dus is het jou probleem. Snap je het nog? :? Ik denk iig dat het (helaas) problemen gaat geven..

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 23:26

Citaat:
Wat mij betreft is dit topic een bijna perfect voorbeeld van waarom ik wel voorstander zou zijn van een membersforum voor die proefballonnetjes. Het idee van dit topic is kijken of jullie andere features/mogelijkheden kunnen bedenken voor een pluspakket. In plaats daarvan komt er in dit topic een hoop frustratie omhoog, wordt op niet echt constructieve wijze duidelijk gemaakt dat een membersforum een idee van satan is en wordt eindeloos herhaald dat een pluspakket compleet nutteloos is.

Stel dat het besloten gedeelteding er komt dan krijg je dit eventueel toch nog? Of ben ik nou zo :o? Oke dan zijn het niet zoveel reacties maar toch d`r blijft toch een discussie.
Of denken jullie nou echt dat er alleen ja - nee en amen wordt gezegd. Ik heb bij de polls die ik heb gezien nog nooit alleen een bericht zien staan met alleen ja of nee. Er komt altijd een hele uitleg erbij, iemand reageert daar weer op; viola een discusssie die niet afwijkt van deze hier (volgens mij).

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 00:26

Mee eens, je kunt wel een speciaal members-gedeelte hebben maar het gezeur en oeverloos gezwets zal er niet minder om worden.

Wat ik vanmiddag al zei; als er toegevoegd wordt dat niet zomaar overal berichten worden verwijderd dan wil ik er nog wel voor betalen.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 09:51

Sonja schreef:
Ik ben op Hyves Goldmember en maak vooral gebruik van de extra smileys, fotocapaciteit (op Bokt nvt) maar ook van de statjes die ik zelf kan zien; wie bezoekt mijn profiel, wie bekijken mijn foto's etc? En wat ik als Goldmember erg leuk vind zijn de special pimps die je met je profiel kan doen; er zijn dus meerdere mensen die een persoonlijke welkomsboodschap zien als ze mij op Hyves bezoeken.

Goed idee, ik zou er denk ik wel gebruik van maken.

Je zou ook kunnen overwegen om de officelook alleen voor je Goldmembers beschikbaar te stellen Bart, dat wordt goed cashen denk ik.

De special pimps zijn wel leuk ja.
Mss een idee voor bokt, dat we zelf de pagina in onze stijl kunnen zetten.

Toch zou ik ook niet nemen, t kost niet veel, maar t functioneert al goed zo!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 09:54

Dat zei ik idd ook al ergens op pagina 8, het zou leuk zijn als je als goldmember je eigen kleurtje voor bokt kunt kiezen :) Geeft toch net iets extra's en het is leuk voor de afwisseling, bovendien denk ik dat het niet zo moeilijk te realiseren is :)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 09:57

sorry, had geen zin om 11 pagina's gepiep en gemauw door te worstelen, haha! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 10:08

anneliesdj schreef:
Wat ik vanmiddag al zei; als er toegevoegd wordt dat niet zomaar overal berichten worden verwijderd dan wil ik er nog wel voor betalen.

Hoe bedoel je deze? Berichten die verwijderd worden zijn doorgaans oneliners, sprokkelaars voor de HK/EA etc. Dus van die onzinnige berichten die geen inhoudelijke toevoeging aan een topic hebben. Verder verdwijnt er wel eens een topic naar de MH als het niet aan de regels voldoet (illegaal / rotzooi / privacy gevoelig etc.).

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 10:28

Ik zou het wel leuk vinden, en zou het wellicht ook zeker gaan doen,

extra smileys, meer ruimte in je pb box, meer berichten in een keer verzenden,
fotoalbum enz, dat zou voor mij allemaal zeer aantrekkelijk zijn.

Overgens roddelen gebeurt nu ook al wel, alleen dan vaak via pb, zal ook zo wel blijven, openbaar op het forum waar uiteindelijk iedereen lid van kan worden, zullen veel mensen echt niet gaan doen,

tevens een 2deling, waarom, op hyves heb je het toch ook, ik merk daar niets van. zou mij ook een worst zijn of een ander wel of niet betaald, maakt voor mij werkelijk niets uit.