Citaat:uit discussies hoeven echt geen beslissingen te komen, waarom vind je dat? En wat of wie is nu precies kinderachtig?
uit een discussie of een debat moet er wel een conclusie komen op een bepaalde termijn.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:uit discussies hoeven echt geen beslissingen te komen, waarom vind je dat? En wat of wie is nu precies kinderachtig?
tita schreef:Of ooit heb ik de waarheid verteld wat er zou gebeuren met de botlek als daar een bommetje zou vallen..hup ow wegens paniek uitzaaien kom op zeg heb zelf bij de rampenteam gezeten daar wat nou paniek.
Voor zulke mods heb ik geen respect
BraveSpots schreef:Nanne schreef:Humor is bij elk persoon anders. Als ik iets grappig vind en ik post dat krijg ik vervolgens een ban.. Omdat de mod het niet grappig vind.. Maar je moet als mod onpartijdig zijn imo. Niet denken van zou ik dat leuk vinden?
Maar hoe wil je dat praktisch gaan regelen dan, van dat onpartijdig zijn.
Stel jij post iets grappigs (in jouw ogen), en het word door verschillende personen als zeer kwetsend opgevat. Wie bepaald of het nu grappig of kwetsend bedoelt is?
Een mod? Maar die kan ook maar zeggen hoe hij de post aanvoelt. Een team van mods? Houd je hetzelde probleem. Dan moet je bijna gaan naar een stemming van alle leden om echt onpartijdig te blijven en dat lijkt me nogal onhaalbaar?
Dus wat is voor jou dan een oplossing?
Onassa schreef:tita schreef:Of ooit heb ik de waarheid verteld wat er zou gebeuren met de botlek als daar een bommetje zou vallen..hup ow wegens paniek uitzaaien kom op zeg heb zelf bij de rampenteam gezeten daar wat nou paniek.
Voor zulke mods heb ik geen respect
Maar wat wil je dan bereieken met die "waarheid" hier te verkondigen???
En wat je al zegt, je hebt zelf bij het rampenteam gezeten, jij word daar dus begeleid en opgeleid en weet hoe te handelen, maar dat geldt dus voor de doorsnee bokker niet en kan me dan voorstellen dat je mensen die in dat gebeid wonen best angst kan inboezemen.
Maar waarom????
Wat is de meerwaarde daarvan?
tita schreef:Okay maar bokt beleid zal niet anders gaan worden, men zal niet kinderachtiger gaan reageren en er blijft gestrooid met regels.
tita schreef:Maar als ik een discussie aanvoer in de vergaderingen dan wil mijn baas toch echt wel een conclusie kunnen nemen en een beslissing kunnen uitvoeren
Onassa schreef:En....is het gebeurt???
waarom dan mensen onnodig ongerust maken???
Ik zou er op zich niet wakker van liggen, maar kan me voorstellen dat er zat mensen zijn, misschien gezinnen met jonge kinderen die daar erg van schrikken.
Het is gewoon niet nodig en voegt niets toe.
tita schreef:Hallo is toch een topic
Daar mag je toch in reageren?
Mag hopen dat het nooit gebeurd want dan is het fout maar laat ik eerlijk zijn ff ontopic ik ben niet voor niks van baan verandert richting brabant...ik wil nooit getuige zijn van zoiets
Lielle schreef:Dat moet mijn reactie voorstellen.die snap ik niet?Citaat:nouuuuuuuuuu het gaat niet meer over mij en niet over bokt duhhhhh
Lielle schreef:Ik zei op een gegeven moment dat het bepraten van Fok offtopic is. Daarop zegt zij dus nooouuuu het gaat niet meer over mij of over Bokt. Wat blijkbaar dus mijn reactie zou moeten zijn.dan snap ik het nog niet, maar dat zal dan wel aan mij liggen.
Lielle schreef:Dat scheelt sowieso bij discussies. Soms lezen mensen dingen verkeerd of vatten ze het verkeerd op omdat er niet goed gequote wordt of gewoon geen leestekens worden gebruikt.Dat is IMO wel iets dat bijdraagt aan een zinnige discussie. Je bericht even netjes verzorgd neerzetten, dus met hoofdletters, leestekens etc, en quotes ook goed quoten. Teken van respect naar je discussiepartner.
Lielle schreef:Dat heb ik ook.+ , en dat is iig een slechte gewoonte van mezelf, ik iemand al minder serieus neem als het onverzorgde berichten zijn in slecht taalgebruik.
tita schreef:daarom gillen veel mensen al van te voren ik heb dyslectie
bel91 schreef:tita schreef:daarom gillen veel mensen al van te voren ik heb dyslectie
sorry
opdeze
tita schreef:beetje lezen shadow0 waarschijnlijk roept ze dat ze dyslecties is of ze is het ook.