zadel is door verzekering verplicht, hoofdstel is door verzekering verplicht, laarzen zijn door verzekering verplicht.
Onzin dus wat je daar zegt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
smurffie schreef:owja?
zadel is door verzekering verplicht, hoofdstel is door verzekering verplicht, laarzen zijn door verzekering verplicht.
slimmerik schreef:Erg off topic...dit topic gaat over de cap. Het enige wat ook door de verzekering verplicht wordt.
Shadow0 schreef:slimmerik schreef:Erg off topic...dit topic gaat over de cap. Het enige wat ook door de verzekering verplicht wordt.
Welke verzekering verplicht dat en in welke context? AVP, bedrijfsverzekering, basisverzekering ziektenkosten, aanvullende verzekering ziektenkosten, arbeidsongeschiktheidsverzekering of nog een andere?
smurffie schreef:vind jij maar een verzekering die iets uitkeert zonder dat allesdat vind ik je knap.
ga namelijk maar eens mailen, elke verzekering heeft dit. Ook ruiterbewijs stelt dit verplicht, CBR ook. dus succes met een Ruiterverzekering zoeken die dit niet heeftmisschien toch iets beter natrekken?
slimmerik schreef:Erg off topic...dit topic gaat over de cap. Het enige wat ook door de verzekering verplicht wordt.
sflj schreef:Onzin. En bovendien sowieso erg kortzichtig. Alsof een cap alle letsel voorkomt.
Er zijn zat maatschappijen die het helemaal niet verplichten. (o.a. de mijne)
smurffie schreef:owja?
slimmerik schreef:smurffie schreef:vind jij maar een verzekering die iets uitkeert zonder dat allesdat vind ik je knap.
ga namelijk maar eens mailen, elke verzekering heeft dit. Ook ruiterbewijs stelt dit verplicht, CBR ook. dus succes met een Ruiterverzekering zoeken die dit niet heeftmisschien toch iets beter natrekken?
Tijdens het afnemen van het ruiterbewijs kan ik het me voorstellen (is voor mij iets te lang geleden). Maar wel degelijk vergoed de verzekering de schade hoor. Ieder ongeluk wat hier op bokt beschreven is, is nog altijd door de ziektekosten verzekering uitbetaald.
Hihi bedoel je met CBR het centraal bureau rijvaardigheid??? Ik moet de eerste autobestuurder nog zien met een cap op achter het stuur en rijlaarzen
xLaus_ schreef:Ik vind het onzin om te zeggen " geen cap is geen topic" er zijn ook mensen die door omstandig heden niet met cap KUNNEN rijden
xLaus_ schreef:Ik vind het onzin om te zeggen " geen cap is geen topic" er zijn ook mensen die door omstandig heden niet met cap KUNNEN rijden