Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MoonChloe schreef:Je kan ook je mailadres verborgen houden.. Dan vind je niks lijkt me?
MoonChloe schreef:Nee zelfs niet verborgen in je profiel
Want als ik een mail naar jou stuur en een kopie naar mezelf krijg ik volgens mij ook automatisch jou emailadres te zien..
Maar dat is wel een hoop gedoe..
Petite schreef:Jeetje als dat ook nog is zo zou zijn dan is geen één SA veilig!
Mods? Hebben jullie een reactie hierop?
Chiqa schreef:Neem je toch een ander email adres als regsitratiedetail, probleem opgelost.
RedPassion schreef:Dat kan achteraf nog?
Maar zelfs dan, in de tussentijd kan je SA al opgemerkt zijn.
Chiqa schreef:Nathalie je MSN staat ook aan dus zie het probleem niet zo]
RedPassion schreef:Dat kan achteraf nog?
Maar zelfs dan, in de tussentijd kan je SA al opgemerkt zijn.
Een SA wordt gezocht op IP hoor en is met één druk op de knop zichtbaar voor het team,
dus je hoeft niet ingewikkeld te doen met email adressen, al heb jij drie accounts met drie verschillende email adressen, en je zit op één IP is het één druk op de knop en klaar.
Chiqa schreef:Petite schreef:Jeetje als dat ook nog is zo zou zijn dan is geen één SA veilig!
Mods? Hebben jullie een reactie hierop?
Neem je toch een ander email adres als regsitratiedetail, probleem opgelost.
Snap uberhaupt al niet dat het mogelijk is je 2 maal te kunnen aanmelden
op één email adres.
Zou niet moeten kunnen.
jolentinus schreef:wat een lol..
heb ff mijzelf gecheckt en zie dat ik 2 accounts heb hahaha.. wist ik niet.
de ene uit 2005 de andere uit 2006. die van 2005 heeft 0 berichten haha.
ik was van plan mijn naam te veranderen. maar zal nu ff een mod proberen te bereiken.. want de naam is de naam van het andere account.
jasmijntje schreef:Ik baal hier behoorlijk van! Ik heb een anoniem account aangemaakt (mijn enige) en dat heb ik juist gedaan omdat ik onderwerpen wil bespreken die juist voor bekenden niet aan mij gelinkt moeten worden, maar juist bekenden hebben mijn e-mailadres....![]()
Ik heb Bart al even gepb-t of hij voor mij geen uitzondering wil maken en mijn account wil verwijderen...
Dus het is niet alleen voor SA's onhandig..