Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
stef schreef:bokt moet leuk blijven, mee eens, maar het zijn nog steeds de users die bokt maken, en het nivo van de users keldert IMO de laatste tijd nogal.
Daar tegenover staat dat ik met een paar beslissingen van het team moeite heb, bijv recent de aanpassingen op HAW. Tja, heeft voor mij als gevolg dat ik nog zelden op HAW kom. Is een keuze ik prima zelf kan maken....
zoiets bedoel ik dus ook stef schreef:bokt moet leuk blijven, mee eens, maar het zijn nog steeds de users die bokt maken, en het nivo van de users keldert IMO de laatste tijd nogal.
Daar tegenover staat dat ik met een paar beslissingen van het team moeite heb, bijv recent de aanpassingen op HAW. Tja, heeft voor mij als gevolg dat ik nog zelden op HAW kom. Is een keuze ik prima zelf kan maken....
Martine123 schreef:Denk aan de HAW; je hebt zo ontzettend snel een slotje daar!

daNiielle_ schreef:Fout is fout. Aanpakken die dingen.
Je hoort je te gedragen, er bestaan niet voor niks regels.
Het is meer uit gewoonte dat niemand zich áltijd aan de regels houdt, maar altijd maar denkt ' Ach dit is toch niet erg.'
Ik erger me eraan. De mods zijn niet streng, zolang jij je gedraagt.
naar aangezien ze het heeft over 'wacht maar tot je het zelf meemaakt'...

.
. Sprintweb schreef:Ze bannen echt wel voor de lol.
Alles menselijks is de meeste moderators vreemd.![]()
Als de regels consequent zouden zijn, dan zouden ze voor dezelfde overtreding dezelfde sanctie geven, maar dat is niet het geval.
Wacht maar tot het jouw gebeurd, dan kom je er achter dat regels hier geen regels zijn, maar willekeurigheden.
.