Nouks schreef:Misschien is het voor haar makkelijker, maar dan kan ze toch voor ze op "plaatsen" drukt een hoeveelheid punten en enters weghalen?
Zoals ik al zei, ik weet de mate waarin zij er last van heeft niet. Zelf heb ik ook dyslextie, maar ik weet het erg goed te onderdrukken. Ik geloof dat de gebruiker die ik in mijn hoofd heb (er zijn vast meer bokkers die op deze manier posten!) er toch behoorlijk veel last van heeft. Het is wel zo dat zij misschien haar posts aan kan passen, maar ik weet niet of zij weet wanneer ze een zin moet beginnen. Het kan namelijk zijn dat zij schrijft hoe ze het zelf zegt.
Er zijn echt grote verschillen van dyslextie en hoe erg iemand er last van heeft kunnen wij eigenlijk niet beoordelen. Zoals in dit topic al geopperd is, kun je deze poster misschien beter een pb sturen met de vraag waarom zij zo typt en verzoeken of zij dit misschien aan wil passen. Ik neem aan dat je vast en zeker een verklaring krijgt waarom zij zo typt en waarom dit wel/niet anders kan.
(trouwens, mijn eerste ingeving bij de openingspost was 'dyslext' niet gekeken naar de TS...