Temknop. 'Waarom bestaat deze optie?' word niks mee gedaan!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: Temknop. 'Waarom bestaat deze optie?' word niks mee gedaan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 14:08

berpie schreef:
MandyR schreef:
Heb een tijd geleden dat hokje aangevinkt voor het eerst. Maar, dat bericht is nog steeds niet behandeld. Denk dat de betreffende mod op wereldreis is ofzo.

Ik heb pas een keer getemd en ook geen melding alleen ging vlak daarna wel het topic op slot.
Ik geloof niet dat ze altijd de santies bespreken met temmers en nou ja is wel zo netjes natuurlijk.

Sancties worden niet besproken met derden neen.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 18:37

Een heel enkele keer ben ik te snel en sluit ik de TEM zonder antwoord, maar dan stuur ik er altijd nog een PB achteraan met excuses en alsnog een reactie.
Overigens geef ik vaak ook reactie als daar niet om gevraagd wordt, maar niet altijd.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 10:26

Ik dacht laatst getemd te hebben maar kon mijn tem niet meer terugvinden.
De eerste keer dat ik in het topic temde, kreeg ik een dag erna een reactie dat er een kijke genomen zou worden en dat er wat aan gedaan zou worden, maar heb er nooit een reactie van een moderator gezien, dit vond ik wel vreemd aangezien het nergens meer over ging.. 1 of 2 dagen later werd het topic door een andere moderator gesloten.
Dit snap ik dus niet, maar ja zal wel aan mij liggen Haha!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 10:57

delerium schreef:
Een heel enkele keer ben ik te snel en sluit ik de TEM zonder antwoord, maar dan stuur ik er altijd nog een PB achteraan met excuses en alsnog een reactie.
Overigens geef ik vaak ook reactie als daar niet om gevraagd wordt, maar niet altijd.

Krijg ik ook vaak idd, toch een reactie terwijl het van mij niet hoefde.. Lachen Ik heb het idee dat de topics waar ik op tem altijd netjes bekeken worden en indien nodig wordt er gepast gehandeld. Lachen