Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KiWiKo schreef:ach joh hou toch op hopla.......... hier zit je te zuigen daar zit je te zuigen.......
KiWiKo schreef:getrut!!!
ThePast03 schreef:Maartje1990 schreef:stiekem krijg ik in mijn hoofd een beeld van het boktteam dat verwoed met z'n alle op de 'dit is niet oke' button aan 't klikken is, in de hoop dat het er dus af gehaalt zal worden
Als je zoiets durft te verzinnen zet het dan op zijn minst in grote letters.
Beetje last van achtervolgingswaanzin?
Denk dat het boktteam wel iets beters te doen heeft dan zich bezig te houden met mensen die buiten dit forum om heel puberachtig bezig zijn.
daantjuhhh schreef:KiWiKo schreef:getrut!!!
uuuh... pardon?? voor wie en hoe bedoel je dit?
MelanieB schreef:Rk is toch niet meer gebanned?
Want:
10-08-08 10:53 had ze een reactie geplaatst in mijn topic:
[SPR-ITP] Tinker Bonny springt 1.35! Record verbroken!
Om precies te zijn, de 21e reactie...
Of was ze toen nog niet gebanned?
ThePast03 schreef:Nikka schreef:Ik moet wel zeggen, voor het geval je niet wist wie er ruzie heeft met wie, werd het daar wel volledig duidelijk
Er is me daar een hoop duidelijk geworden ja
Gelukkig heb ik nooit in de gaten gehad dat dit allemaal speelde op bokt.
ThePast03 schreef:Maartje1990 schreef:stiekem krijg ik in mijn hoofd een beeld van het boktteam dat verwoed met z'n alle op de 'dit is niet oke' button aan 't klikken is, in de hoop dat het er dus af gehaalt zal worden
Als je zoiets durft te verzinnen zet het dan op zijn minst in grote letters.
Beetje last van achtervolgingswaanzin?
Denk dat het boktteam wel iets beters te doen heeft dan zich bezig te houden met mensen die buiten dit forum om heel puberachtig bezig zijn.
Maartje1990 schreef:[over RK maar wat de reden is dat de bokt hyve niet oke zou zijn
hopla schreef:Dat is het beste Daantje.
Ik gebruik tegenwoordig de drie L's.
Lezen, Lachen en Lozen.![]()
Welterusten allemaal.
celticpony schreef:ik probeer te negeren...maar je kan er toch gewoon niet meer omheen als zelfs buiten bokt de ellende doorgaat. wanneer is er nou eens iemand de wijste??? ik ga weer de PENNY lezen..
KiWiKo schreef:ik ga met je mee.......... want hemellief dit is echt hemelschreiend