Niet serieus worden genomen door modies!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

eknein

Re: Niet serieus worden genomen door modies!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 11:50

Kun je niet eerst nog een keer contact opnemen met de desbetreffende mod? Misschien is ze het wel gewoon vergeten, een foutje is menselijk.

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:07

Gwen schreef:
arnjojo schreef:
Ik heb al genoeg gezeur gehad met een bepaalde mod. Zelf die commissie had geen zin. Het is een pot nat. Zeg jij een ding verkeerd krijg je direct een mailtje! Ik ben hier voor me lol en die mods pfff ...
Iedereen is hier voor z'n lol, Arnjojo, dat wil niet zeggen dat je kunt doen en laten wat je wilt. Verder heb jij nooit een bezwaar ingediend bij 'die commissie', dus je bewering dat we allemaal één pot nat zijn is niet echt ergens op gebaseerd.

Als je echt een probleem hebt met iemand kun je niet bij de Bezwaarcommissie terecht, maar je kunt wel contact opnemen met de hoofdmoderators (Mickey, Ibbel, Oscar, Apple of Justy).

Ging niet helemaal goed geloof ik mijn antwoord kwam tussen de quote in te staan.

dus hier nog maar een keertje.
Dit vind ik niet kunnen hoor, als Arnjojo dit niet gedaan heeft waarom bespreken jullie dat niet oover de Pb, welles nietes zit niemand op te wachten.

Je kiest er zelf voor om mod te worden, als het allemaal te druk en te veel word mag dat nog niet zeggen dat iemand dan maar geen antwoord krijgt, staat duidelijk in de regels wat te doen ivm klachten dus je mag op zijn minst verwachten dat iemand dan tijd heeft daar na te kijken.

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:23

Berpie je hebt gelijk, op een welles-nietes-verhaal zit inderdaad niemand te wachten, en netjes zou dat ook niet zijn.
Zo is het evenmin netjes te schrijven dat je je gericht hebt tot een commissie en dat deze niets doen, wanneer je je in werkelijkheid niet tot deze commissie hebt gewend.
Lachen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:25

TS: inderdaad gewoon even een PB'tje erachteraan sturen naar de betreffende mod en anders even je situatie voorleggen aan een van de andere mods. Dat je geen antwoord meer hebt gehad betekent niet dat je niet serieus genomen wordt; misschien is het bij de mod in kwestie erbij in geschoten dat ze je nog een berichtje terug wilde sturen. Hoewel we dat laatste altijd proberen te voorkomen gebeurt het een enkele keer, gewoon omdat sommige mods ontzettend druk zijn en veel verschillende dingen hebben lopen. Niet dat dat een excuus is om niet terug te PB'en Lachen

Bovendien; als je een aantal berichtjes hebt gestuurd binnen een paar dagen naar een mod, en je krijgt geen antwoord, dan kan het zijn dat diegene bijvoorbeeld afwezig is of op vakantie. Je mag dan ook altijd contact opnemen met een van de andere mods Ja

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-08 17:01

de desbetreffende mod, was wel vaak online!

Ik heb een pb gehad van de mod... en het is allemaal wat duidelijker nu!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 17:36

Dan is dit opgelost en kan hier een slotje Lachen