notalways schreef:wow, vet stoer!
Betrapt

Ach verveel me, morgen weer te werk hebben jullie geen last
meer van me.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
notalways schreef:wow, vet stoer!
MoonChloe schreef:alleengebruik ik niet zo veel geloof ik want ik vind hem niet zo mooi en vriendelijk..
Chiqa schreef:MoonChloe schreef:alleengebruik ik niet zo veel geloof ik want ik vind hem niet zo mooi en vriendelijk..
Dat is een smilie die de lading bij heel veel discussies zou moeten dekken, bv...
"jeetje had je niet even uit je doppen kunnen kijken"Komt al een stuk vriendelijker over dan;
"Jeetje had je niet even uit je doppen kunnen kijken"
imd schreef:Er moet ook gewoon echt een msn pack komenIk vind ze zó handig om uit te drukken wat je bedoelt!! Op msn mis ik alle bokt-emos die ik niet heb ook echt vaak gewoonGelukkig heb ik er al wel een aantal..
Edit: Niet wát je bedoelt, maar hóe je iets bedoelt
Sheran schreef:Jij bent lief>>stom rund
Jij bent lief>> hou van je
Jij bent lief>>en daar meen ik dus helemaal niets van
Jij bent lief>> je bent het einde!!
Jij bent lief>> lekker ding ben je!!
Jij bent lief>>voor jou ga ik op mn knieeen
Jij bent lief>> durf het nauwelijks te zeggen....
Jij bent lief>> Je bent gewoon lief!
Vertaal maarBen benieuwd!
lotteElb schreef:Ik antwoord altijd met Snel antwoorden, en weat al die codes voor smilies niet. Dus ik kan wel zeggen dat ik ze nooit gebruik (ok heeeeel zelden)
_Nelleke_ schreef:Ja wilde net zeggen, gebruik ook veel smilies. Je hebt al geen intonatie, geen lichaamstaal niks, dus het enige wat je zin kan ondersteunen is zo'n leuk geel dingetje
Chiqa schreef:lotteElb schreef:Ik antwoord altijd met Snel antwoorden, en weat al die codes voor smilies niet. Dus ik kan wel zeggen dat ik ze nooit gebruik (ok heeeeel zelden)
Heeft bokt dat dan, vertel eens????![]()
verootjoo schreef:ja dat vakje onderaan een topic neem ik aan dat ze bedoeld? Gebruik ik nl ook altijd
KiWiKo schreef:en![]()
zitten er bij mij zo ingebakken.......... echt he
Chiqa schreef:verootjoo schreef:ja dat vakje onderaan een topic neem ik aan dat ze bedoeld? Gebruik ik nl ook altijd
Dat is gewoon de post reply, niet de quickreply die ik ik iig nog nooit tot mn optie's gehad![]()