Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Nancy schreef:Ik begin nu mot te krijgen met iemand
Die begrijpt mij verhaal niet en reageert daar dus met alle botheid op..
Njah, t zal wel..
\Wordt er alleen niet goed van, dat 'iedereen' altijd zo bot moet reageren op elkaar, of gelijkt commentaar moeten geven..Dat terwijl ze de hele situatie niet kennen..

_lies_ schreef:_Nancy schreef:Ik begin nu mot te krijgen met iemand
Die begrijpt mij verhaal niet en reageert daar dus met alle botheid op..
Njah, t zal wel..
\Wordt er alleen niet goed van, dat 'iedereen' altijd zo bot moet reageren op elkaar, of gelijkt commentaar moeten geven..Dat terwijl ze de hele situatie niet kennen..
Het lijkt me niet de bedoeling om hier andere mensen te gaan bespreken die bot doen etc.
TS: het is een mooi idee, maar er zijn al weleens meer topics over zulke gelijke dingen geweest, meer gezelligheid, minder ruzies etc. Toch is het makkelijker gezegd dan gedaan, er zitten gewoon zóveel gebruikers op bokt.

en het was een foto van het hele team, dus niet van diegene........ iedereen die een beetje zn best doet kan die foto vinden op internet, want hij staat op onze site, op mijn hyves, op de internetnieuwsbrief en tjsa ook hier...... oja en ook op de hyves van mijn zaak
. Je weet het he, de meeste bokkers hebben het liefst dat je met ze meelullt en net als zij bezig zijn om van onze sport/hobby een soort mylittlepony vertoning te maken waarbij alles liehief en scheetig moet zijn. Als je het dan anders ziet dan ben je ineens... 'fout'. En dan ook nog: een valse bokker komt nooit alleen, dat heb ik dan wel weer geleerd in de jaren.
of ben ik echt zo een boeman????
maar een foto van 5 vrouwen (een groepsfoto
)
ik weet dat ze het uitgebreid met heel veel mensen besproken heeft en dat ik daarbij niet anoniem gebleven ben
(werd een week of wat geleden tijdens het winkelen zelfs aangesproken door iemand die mijn kant van het verhaal wilde horen, die ik eigenlijk niet eens ken
) Ik heb het verder met niemand (behalve het kantoorpersoneel) over gehad, ja hier mijn verhaal neergezet, waaruit een hele berg zeer zinnige kritische kanttekeningen naar voren kwamen over mijn functioneren.
ik zet het op internet, zonder namen....... wel met een algemene foto, waaruit niemand kan opmaken om welke van de 5 het nou gaat 
Hij liet wel zien dat we ook heel veel lol hebben, en daar was het voor
ik ben hier net als in het "openbaar"
en zie ik ook niet als bedreigend of wat dan ook
, en ondanks het best grappig is zal je me niks over zien schrijven...... 
snap je wat ik bedoel?