Mensen zich laten verdedigen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amaris

Re: Mensen zich laten verdedigen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 16:51

oomens schreef:
Ik ben sowieso voor het principe van hoor en wederhoor.
Een Ban kan nog zo terecht zijn, maar dan nog vind ik dat de twee kanten van het verhaal gehoord moeten kunnen worden.

Desnoods in een centraal topic waarin alleen de gebande Bokker en de betreffende Mods eenmalig een kort berichtje kunnen zetten, mits in nette bewoordingen. Geen hele discussies (in dat topic) waarin heel Bokt mee gaat doen, maar gewoon van twee kanten een kort berichtje en alleen als de gebande dat op prijs stelt.

Uitzonderingen mogen wat mij betreft gemaakt worden voor automatische spamaccounts en bots (niet te verwarren met BOT's) die geband zijn.

Verder vind ik het verkeerd om gelijk een totaal spreekverbod in te stellen over gebande personen.

dan zou je dat moeten verpakken als sticky of mededeling. Dat er geen reakties op gegeven kunnen worden.

Anoniem

juist Ja

Maanling en oomens: zo bedoel ik het idd!

ikenindi

jeetje, wat een gezeur steeds... volgens mij staat er in t topic van rk dat t normaal gesproken mag, maar nu niet, en er staat ook waarom niet...

vind t jammer dat ze nog zoveel aandacht krijgt op deze manier, maar schijnbaar heeft ze een hoop los gemaakt?

en je kan wel zeggen dat t daar niet alleen om gaat, maar normaal gesproken mag iemand zich dus wel verdedigen... staat ook weer in t topic...

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 16:52

ESSIE70 schreef:
tjonge jonge er zitten hier wel een hoop doordrammers op dit forum,zeg.Er is al tigtig keer uitgelegd hoe dit BOT tot stand is gekomen.

Er wordt hier toch nergens naar uitleg over de BOT van RK gevraagd?

Er wordt hier enkel een idee geopperd, JUIST met de mededeling dat het NIET (specifiek) over RK gaat!

Naar de TS.. Goed idee, elk verhaal heeft 2 kanten, maar dan inderdaad naar aanleiding van een Serieuze ban (permanent of BOT), dat er écht iets gebeurd is..

Alhoewel.. aan de andere kant is het van ons uit natuurlijk ook allemaal een beetje sensatiezoekerij Knipoog

_Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 16:52

Ja idd maanling Ja
Een heel topic waar iedereen z'n verhaal kan doen, en waar niemand anders mag reageren, zo kun je opzoeken Lachen .

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 16:53

Robijntjah schreef:
ja, dat bedoelde ik ook!
Niet bij iedere ban, ofja, je kan dat toch instellen, dat iemand dan nog 1 post heeft ofzo?
Lijkt mij!

En als dat een niet zo hele vriendelijke post is, mag daar wat mij betreft ook een zwaardere sanctie op staan, maar zolang het netjes, maar wel je eigen verhaal is, vind ik echt dat dit moet kunnen!

Voorkom je een hoop van dit soort dagen mee Clown

Aaron Yve: tjah, ik denk juist dat je daarmee een hoop bokt afzeik topics voorkomt! Juist omdat dat eerlijker is! Nu hebben veel bokkers een mening over de gang van zaken de afgelopen tijd (en dus niet alleen omtrend RK).

Dat is ook weer waar Lachen Maar als ik gebot werd dan had ik geen leuk woord meer voor bokt over, of het nu mijn eigen schuld is of niet.

Tivoli

ikenindi schreef:
jeetje, wat een gezeur steeds... volgens mij staat er in t topic van rk dat t normaal gesproken mag, maar nu niet, en er staat ook waarom niet...

vind t jammer dat ze nog zoveel aandacht krijgt op deze manier, maar schijnbaar heeft ze een hoop los gemaakt?

en je kan wel zeggen dat t daar niet alleen om gaat, maar normaal gesproken mag iemand zich dus wel verdedigen... staat ook weer in t topic...

nog 1 die niet goed leest Rolleyes

krakJarig

ikenindi schreef:

het gaat hier NIET om rk

en ja dat heeft wel veel losgemaakt, oa dat de moderators zich gewoon schandalig schaamteloos gedragen!

oomens

Maanling schreef:
dan zou je dat moeten verpakken als sticky of mededeling. Dat er geen reakties op gegeven kunnen worden.

Bijvoorbeeld ja.

Dan kan iedereen er nog steeds over denken wat hij zelf wil, zonder dat er gelijk verwijten naar het Bokt-team komen dat ze informatie voor ons achterhouden of alleen hun eigen visie geven.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 16:54

Maar in hoeverre is de reactie van de gebande partij juist. Vaak schuift men schuld van zich af

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 16:55

Juist!

Nouja, ik geloof dat je met genoeg zelfkennis goed zelf kan beoordelen of jij fout zit of het mod-team!

En kan je dat niet, en maak je misbruik van die 1e post, mag daar wel een sanctie op staan!

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 16:55

[/quote]
kan je niet lezen????
Er staat bij dat het daar niet om gaat.[/quote]

Wel hoor en er is ook uitgelegd dat diegene tever is gegegaan en daarom mag diegene zich niet meer verweren.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 16:56

ESSIE70 schreef:
wel hoor en er is ook uitgelegd dat diegene tever is gegegaan en daarom mag diegene zich niet meer verweren.

Heb jij bananen in je oren ofzo?!!
Er staat bij dat het NIET OM DIEGENE GAAT Rolleyes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 16:57

Lijkt me ook duidelijk uit de verdere discussie naar voren te komen (of mag ik het woord discussie hier niet gebruiken???)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 16:57

Nee vind van niet.

Als Bokt een beslissing neemt omtrend een BOT zal hier genoeg onderzoek
naar zijn gedaan, zij gaan dan uit vanuit hun informatie en die zal niet liegen.
Verweer is dan zinloos.

Als er bv een account op een PC gehacked is, kan zij/hij naar de politie stappen
en haar PC laten onderzoeken op computercriminaliteit.
Als dat blijkt dat in dit geval Rk geen schuld treft zal Bokt denk ik niet de beroerdste
zijn en haar haar account gerust wel weer terug geven.

Alleen in dit geval kiezen ze voor hunzelf en en ook voor de veiligeheid van jou en mij
en als dat voor jou als webmaster zo klaar als een klontje is hoef je wat mij betreft
het verhaal van de ander niet te horen, je heb d'r immers al genoeg ellende mee meegemaakt.

Maar dat is mijn mening.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 16:59

ESSIE70 schreef:
Citaat:
kan je niet lezen????
Er staat bij dat het daar niet om gaat.

Wel hoor en er is ook uitgelegd dat diegene tever is gegegaan en daarom mag diegene zich niet meer verweren.

Nogmaals: het gaat in dit topic niet over één specifiek geval of over één "diegene".

Daarbij vind ik dat iedereen zich moet kunnen verweren als hij ergens van wordt beschuldigd. Zeker als er aan die beschuldiging consequenties vastzitten.
Laatst bijgewerkt door oomens op 21-08-08 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 17:00

Inderdaad!

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 17:01

Er staat bij dat het NIET OM DIEGENE GAAT Rolleyes[/quote]

Ach hou nou toch op we weten toch allemaal waarom dit topic is gestart Verward Het komt niet zomaar uit de lucht gevallen hoor Schijnheilig

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 17:02

Een ongeluk op de snelweg is vaak ook de reden om het beleid op die snelweg aan te passen.

Oorzaak-gevolg heet dat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 17:02

nee, en het gaat echt niet zomaar alleen om RK!

Het gaat om alles van de laatste tijd! Ik heb nog veeeeeeeeel meer klachten, maar als ik die allemaal uitspreek, zit ik dalijk ook een jaar zonder bokt!

Juist Tivoli!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 17:03

Ja idd!

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 17:04

_Tivoli_ schreef:
ESSIE70 schreef:
wel hoor en er is ook uitgelegd dat diegene tever is gegegaan en daarom mag diegene zich niet meer verweren.

Er staat bij dat het NIET OM DIEGENE GAAT Rolleyes

ROFL
Bananen Schijnheilig

ESSIE70 schreef:
Ach hou nou toch op we weten toch allemaal waarom dit topic is gestart Verward Het komt niet zomaar uit de lucht gevallen hoor Schijnheilig

Misschien heeft die BOT er wel voor gezorgt dat mensen hierover aan het denken zijn gegaan? Pling

Ik vind het trouwens een goed idee, maar dan wel dat enkel de mensen die minimaal een maand gebant zijn én alleen dat hun,
de mods en Eline/Bart kunnen reageren en niet de andere van Bokt. Lachen

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 17:05

_Tivoli_ schreef:
Een ongeluk op de snelweg is vaak ook de reden om het beleid op die snelweg aan te passen.

Oorzaak-gevolg heet dat.

Of de put dempen als het kalf verdronken is.. Oh nee, dat is meer het aanscherpen van de beveiliging na een gehackte account... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 17:06

Idd...

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 17:07

krak schreef:
ikenindi schreef:

het gaat hier NIET om rk

en ja dat heeft wel veel losgemaakt, oa dat de moderators zich gewoon schandalig schaamteloos gedragen!

Helemaal eens met krak!!!